Altijd goed te horen dat er barfers bij komen
100% orgaan op een dag, ik zal het niet doen. Naast de spetterpoep is het beter om orgaan te combineren met vleesbot, omdat verschillende voedingstoffen in combinatie beter opgenomen worden. Spetterpoep = vloeibare vorm van wat er van voor in gestopt is, dus weinig voeding uit gehaald.
Je hebt 3 katten? Is er geen mogelijkheid om tijdelijk apart te voeren, zodat je kan zien wie wat lust / eet? In het begin moet je ff geduld hebben, alle kleine hapjes helpen

wb de kippennekken en ander vleesbot, ze moeten nog leren waarvoor hun scherpe tandjes bedoeld zijn.
Ik liet het in het begin ook vaak 's nachts liggen, dan werd er beter gegeten, omdat ze dan rustig de tijd kunnen nemen om het eens goed te bekijken?? Misschien dat de andere 2 deze week eens het voorbeeld gaan nemen en verdwijnen er steeds meer kippennekken.
Als je een vleesmolen hebt kan je orgaan + vleesbot daar doorheen halen, orgaan + spiervlees kan ook in een keukenmachine. Zo kan je 3 dezelfde maaltijden maken en ontneem je ze de keuze enkel orgaan of vlees te eten.
Ik heb maar 1 kat, maar als ik er meer had dan zou ik wel willen weten wie wat eet. Dan worden het echt eetmomenten, niet bij elkaar jatten en wie niet eet heeft pech, volgende keer beter. Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, maar volgens mij doet bijna iedereen het zo.
en een duif kopen, dat blijkt in de smaak te vallen