@ Brie: ja, ik vind het een goed idee. Zei zij bibberend. Ik heb voor morgenochtend weliswaar cb voor de diabetes kat er uit gehaald...
Vandaag heeft boslief slechts zo'n 30 ? 40 gram Prins op (zou moeten zijn volgens verpakking: 50 a 75 gr). Maar ik heb er maar 40 gr kippenlever doorheen gekwakt, dat vindt ze nl heerlijk dus de kvv doordrenkt met bloed ging er op die manier ook in. Vanavond thuisgekomen heb ik haar zo'n 40 gr kipfilet gegeven.
Voor morgenochtend een kuikentje uit de vriezer gehaald, ja dat vindt ze enorm lekker en dat gaat altijd schoon op. En wat soepvlees zo'n 30 gram. En dan hopelijk aangevuld met kvv.
Ik ga ook het menu van Ot of was het nou Sien zodirekt overschrijven (nee heb geen cartridges meer, la ma) en dan half om half kvv half om half barfen. In principe knaagt ze nl wel aan de botten. Ze is wel, heb ik gemerkt echt zo'n tiep van: geef mij vlees, daar kan ik op kauwen.
Maar Brie: ik voel me wel gesterkt door je! Dank je! En ik ga toch ook dat boek aanschaffen om wat spelletjes met haar te doen. Volgens mij verveelt ze zich nl en gaat ze mij daardoor lopen jennen met het eten (je wil niet weten in haar ziekte-periode! en ja hoor, ik gaf het uit de hand, smekend, om haar te laten eten, rukte van alles aan, om haar te laten eten en ik denk dat ze dat nog heeeeeel goed weet!)
btw: propjes gooien, achter haar aan rennen (vindt ze geweldig, het klinkt raar, rennen achter je kat aan, maar echt, ze daagt heerlijk uit, rondjes rennen door het huis) met een veer, met een touwtje, met de tenen, achter het douchegordijn, noem maar op...dat doe ik en ook mijn dochter, veel met haar.
YEP ze is een godin

En ik knettergek