vanaalst schreef:
ben ik vergeten te vragen, hoe of dat z'n koorts nu is

ik ga straks nogmaals bellen(ze zullen wel denken) om een uur of 22.00/22.30.
en dan hoop ik toch dat zijn bloed weer aan de betere hand is en dat zijn nieren weer een teken van leven geven..
misschien gaat het straks wel wat beter na een dag in de zuurstoftent, hoop zo dat ie minder benauwd is..
Die mensen denken niet zo snel iets hoor, die hebben liever te doen met een betrokken eigenaar dan met eentje die denkt "het zal wel'. Maar realistisch bekeken zullen ze op die IC met die laatste groep weinig te doen hebben.
Het is jammer dat je er niet bij mag, maar het is nu eenmaal een IC en er liggen waarschijnlijk meerdere honden die allemaal intensieve zorg nodig hebben en het laatste wat je dan kan hebben is dat er tig bezorgde eigenaren om je voeten lopen. Daarbij komt, wat Dorothea ook al zegt, hond is blij, en dan moet je weer gaan, ook dat is stress die hij niet kan gebruiken.
Qua bellen zijn ze in ieder geval al vooruit gegaan. Toen onze Mucho daar lag (11 jaar geleden) mocht je 1`x daags bellen en als je pech had was het spreekuur voorbij voordat je er doorgekomen was.
En misschien is het op voorhand een troost, dat je er toendertijd ook niet bij mocht, maar toen het een aantal keren echt slecht ging met Mucho en ze dachten dat hij het eind van de dag niet zou halen, Frank er wel bij is geweest.