naar de DA/weirdo slaapt

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: naar de DA/hij balanceert tussen leven en

roefus

Bericht door roefus »

vanaalst schreef: ben ik vergeten te vragen, hoe of dat z'n koorts nu is :-[ :-[
ik ga straks nogmaals bellen(ze zullen wel denken) om een uur of 22.00/22.30.
en dan hoop ik toch dat zijn bloed weer aan de betere hand is en dat zijn nieren weer een teken van leven geven..
misschien gaat het straks wel wat beter na een dag in de zuurstoftent, hoop zo dat ie minder benauwd is..
Dan denken ze maar lekker...houdt de hersentjes actief...pffff....
Jij mag gerust bellen, hoor, om naar je knul te informeren.  :-*
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

vanaalst schreef: ben ik vergeten te vragen, hoe of dat z'n koorts nu is :-[ :-[
ik ga straks nogmaals bellen(ze zullen wel denken) om een uur of 22.00/22.30.
en dan hoop ik toch dat zijn bloed weer aan de betere hand is en dat zijn nieren weer een teken van leven geven..
misschien gaat het straks wel wat beter na een dag in de zuurstoftent, hoop zo dat ie minder benauwd is..
Die mensen denken niet zo snel iets hoor, die hebben liever te doen met een betrokken eigenaar dan met eentje die denkt "het zal wel'. Maar realistisch bekeken zullen ze op die IC met die laatste groep weinig te doen hebben.
Het is jammer dat je er niet bij mag, maar het is nu eenmaal een IC en er liggen waarschijnlijk meerdere honden die allemaal intensieve zorg nodig hebben en het laatste wat je dan kan hebben is dat er tig bezorgde eigenaren om je voeten lopen. Daarbij komt, wat Dorothea ook al zegt, hond is blij, en dan moet je weer gaan, ook dat is stress die hij niet kan gebruiken.
Qua bellen zijn ze in ieder geval al vooruit gegaan. Toen onze Mucho daar lag (11 jaar geleden) mocht je 1`x daags bellen en als je pech had was het spreekuur voorbij voordat je er doorgekomen was.
En misschien is het op voorhand een troost, dat je er toendertijd ook niet bij mocht, maar toen het een aantal keren echt slecht ging met Mucho en ze dachten dat hij het eind van de dag niet zou halen, Frank er wel bij is geweest.
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

meis ik ga zo mijn bed in en hoop dat ik morgen vroeg goede berichten kan lezen , dit is het eerst dat ik ga bekijken .
ik wens je heel veel sterkte vannacht en hoop dat er nog een aantal mensen bij je kunnen blijven hier om je moed in te spreken , je gaat in mijn gedachten mee de nacht in  :-* :-* :bigarmhug:
Mister T
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mister T »

ff niet geweest n paar dagen en ik weet niet wat ik lees hier!!! :o :o Ach Ellen,wat n zenuwslopende dagen voor julle om jullie mooie vent....ik duim voor jullie kerel!!! :-* :-*heel veel sterkte!!! :-* :-*
Minna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Minna »

:-\ Jeetje meid...wat een ellende allemaal. Heb het hele topic ook nu pas gelezen. Niks is zo erg dan afwachten als je hond het wel of niet gaat redden.
En niks zo erg dan achteraf denken van had de dierenarts maar dit of had die maar dat...toen ik begon te lezen dacht ik al van oh jee...dat klinkt niet goed, klinkt niet alsof de Da echt bezig was om zo snel mogelijk door te verwijzen toen hij zelf niet met een diagnose kwam.
Wij duimen ook voor Weirdo, echt ik hoop dat hij het gaat redden... :bigarmhug: voor jou, en veel sterkte met wachten. Hoop dat je nu aan de telefoon zit en goede nieuws te horen krijgt...
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

o meissie  :'( :-X  je maakt mij vandaag voor de 4e keer aan het huilen met het verhaal dat hij achteruit is gegaan  :-X :'( 

DAT HEBBEN WE NIET AFGESPROKEN !!!!!!!!!!!!  Weirdo gaat vooruit, geen gekkigheid meer !!!!!!!!!  >:( >:(
roefus

Bericht door roefus »

Nynke F schreef: o meissie  :'( :-X  je maakt mij vandaag voor de 4e keer aan het huilen met het verhaal dat hij achteruit is gegaan  :-X :'(   

DAT HEBBEN WE NIET AFGESPROKEN !!!!!!!!!!!!  Weirdo gaat vooruit, geen gekkigheid meer !!!!!!!!!  >:( >:(
:-* :-* :-*...je bent 'n lieverd Nynke... :-*
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

roefus schreef: :-* :-* :-*...je bent 'n lieverd Nynke... :-*
nee, jij dan  :) :) :)          ;)
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

heb net even gebeld en ze hebben zijn bloed weer getest en zijn nierwaarde zijn verbeterd!!!!!!!
Nog wel wat verhoogd maar dat gaat de goede kant op!!!!!!!!!!!
Heeft wel kalium tekort maar krijgt daar ook med. voor.
ze vertelde dat ie nog wel erg benauwd is,ligt veel te slapen maar zodra hun bij hem in de buurt zijn dan gaat zijn koppie omhoog en wilt ie geaaid worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
't is een grote knuffelbeer zei ze............
zou het, zou het dan toch goed komen, alle positieve gedachten
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

ach meis ik duim zo voor jullie
mcSnurk
5-sterren
5-sterren

Bericht door mcSnurk »

ik draai gewoon verder duimen in mijn slaap!!! duim duim duim...... :-*
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

o wat een goed bericht  :)
morgenochtend gaat het vast nog veel beter.
geer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door geer »

vanaalst schreef: heb net even gebeld en ze hebben zijn bloed weer getest en zijn nierwaarde zijn verbeterd!!!!!!!
ze vertelde dat ie nog wel erg benauwd is,ligt veel te slapen maar zodra hun bij hem in de buurt zijn dan gaat zijn koppie omhoog en wilt ie geaaid worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIET! OOoooh, wat goed! Oh ik hoop ZO dat dit zich doorzet. Ik denk aan jullie!  :-*
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Ik duim hier keihard door dat de kleine vooruitgang zich doorzet. Zet 'm op Weirdo!!! :-* :-*
roefus

Bericht door roefus »

vanaalst schreef: heb net even gebeld en ze hebben zijn bloed weer getest en zijn nierwaarde zijn verbeterd!!!!!!!

:circle: :circle: :circle: :mbounce: :groupwave2:

wacht ff...ga ff naar buiten en 3 koprollen doen...en de regendans...en als ik dan nog adem heb...de salsa.... :D :D :D ;D
misschien kom ik dan tot een relatief 'normale' reactie  ;D ;D ;D :o

JEEEEEE Ellen....dit is een GAAF bericht..... :boxing: :daisy:

Gesloten