naar de DA/weirdo slaapt

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: naar de DA/hij balanceert tussen leven en

roefus

Bericht door roefus »

Ben om 14.00 niet thuis en kan dan niet kijken  >:( >:( >:(
Maar...dan hoop ik maar ' later'  te lezen dat er positief geluid is  :)
Ik hoop het zo  :-*

Maar nee, Weirdo is niet boos, die voelt dat hij geholpen wordt....en als hij straks mee naar huis mag dan issie harstikke gelukkig met jou en iedereen !!!!!!
Brecht
3-sterren
3-sterren

Bericht door Brecht »

fijn dat het de goede kant op gaat, natuurlijk is hij niet boos op je!  :-* :-* :-*
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

vanaalst schreef: nog goed 3 uurtjes..
zou hij ons nu niet vergeten, ik bedoel hij lag/ligt zo slecht kan me voorstellen dat ie dingetjes uit zijn geheugen kwijt raak, hoop alleen niet dat wij/ik dat zullen zijn.
Of zou ie boos zijn,
dat we hem daar hebben achtergelaten, misschien voelt ie zich in de steek gelaten..
onze eerste hond was zo boos op mij dat ie me 2 weken links liet liggen, ik had hem toen weggebracht voor castratie.
Kan je nagaan hoe weirdo zich nu voelt
of hij voelt op het moment niets van dit soort dingen en is ie gewoon met zichzelf bezig om zo spoedig mogelijk te herstellen want de arts gisteren zei dat ie makkelijker met het ziek zijn omging..
weet je, honden leven zo erg in het  hier en nu, als hij jullie straks zie, is hij gewoon super blij omdat hij jullie weer zie, dat is het!!! meer niet, de hond die gecastreerd werd, die was niet boos.... zijn hormonen waren in de war, nu is het heel anders, ik denk echt wel dat hij straks alleen ongeloofelijk blij ben om jullie weer te zien, zo iets van....oh... daar zijn jullie ;D ;D :-* dus maak je daar maar niet druk om ;)
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

Gelukkig vooruitgang en om 14.00u ben ik nog in het land dus kan ik nog spieken hoe het allemaal gaat.
Ik blijf duimen!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Wat fijn dat er enige vooruitgang is, we blijven duimen voor Weirdo.
Ik weet zeker dat hij weet dat hij daar voor zijn eigen bestwil zit, en echt niet boos op jullie zal zijn.
evenstar
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door evenstar »

ook hier brandt het kaarsje nog steeds voor weirdo en voor jullie
veel sterkte met het wachten tot 14.00 uur
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Ik hoop dat je vanmiddag weer nieuws krijgt dat het beter met hem gaat  :-* :-* :-* :-*
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

vanaalst schreef: nog goed 3 uurtjes..
zou hij ons nu niet vergeten, ik bedoel hij lag/ligt zo slecht kan me voorstellen dat ie dingetjes uit zijn geheugen kwijt raak, hoop alleen niet dat wij/ik dat zullen zijn.
Of zou ie boos zijn,
dat we hem daar hebben achtergelaten, misschien voelt ie zich in de steek gelaten..
onze eerste hond was zo boos op mij dat ie me 2 weken links liet liggen, ik had hem toen weggebracht voor castratie.
Kan je nagaan hoe weirdo zich nu voelt
of hij voelt op het moment niets van dit soort dingen en is ie gewoon met zichzelf bezig om zo spoedig mogelijk te herstellen want de arts gisteren zei dat ie makkelijker met het ziek zijn omging..
Ga maar uit van het laatste. Hij is doodziek en vecht zich drie slagen in de rondte en hij ligt nu echt niet boos op jullie te wezen. Het is niet voor niks dat ze liever hebben dat je niet komt, want ze geven het al aan, hond superblij en dan ga je weer, dus die honden die daar liggen zijn echt niet boos op de baas.
Fijn dat hij de nacht weer is doorgekomen, want andere ook al zeiden, probeer wat afleiding te zoeken tussen de telefoontjes door, anders liggen jullie straks mentaal gestrekt en daar heeft Weirdo weinig aan als hij straks thuiskomt. Hou jullie taai!
Magic
4-sterren
4-sterren

Bericht door Magic »

Gelukkig geen nieuw is goed nieuws, wat een knokker is Weirdo!
Ik hoop toch zo dat jullie van middag goed nieuws krijgen dat het beter met hem gaat.
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

ik denk dat een hond niet doorheeft dat hij daar al 3 dagen ligt..
net als wanneer je naar de wc gaat voor 2 minuutjes..
dan is de hond net zo blij als je terugkomt.. als wanneer je de hele dag weg bent geweest.. :P

ze weten wanneer t etenstijd is.. en wandeltijd.. maar hoelang er nou eigenlijk tussenzit is niet van belang volgens mij..

om eerlijk te zijn kan ik me wel voorstellen dat hij je graag bij zich zou hebben.. en als je fulltime zou kunnen blijven zou dat naar mijn mening misschien wel beter zijn dan dit..
maar die mogelijkheid is er nou eenmaal niet.. komen en weggaan zal idd meer kwaad dan goed doen..
maar des te meer reden heb je om hem strakjes helemaal suf te knuffen als hij weer thuis is..
dan kunnen ze met zijn drietjes weer vol verwachting je gaan lopen aankijken zo erg.. dat je er weer zot van wordt.. :P

ik kijk ook uit naar 2 uur..
ben zo benieuwd!
heb zon goede hoop!!
als t mis zou zijn zouden ze allang gebeld hebben!!!

sjucht..
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Nee hoor Weirdo is echt niet boos op je! Hij is je dankbaar dat je hem deze kans geeft en straks is hij gewoon weer heeeel erg blij dat hij met jullie mee naar huis mag!
Nou nog twee uurtjes dan mag je weer bellen he!
Ik kom later nog kijken! Hou je taai!
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Gelukkig geen bericht is goed bericht, dus weer een nacht doorgekomen.
Hoop dat jullie om 14.00 uur een groter lichtpuntje gegeven gaat worden door de da.
Kom manneke je kan het. :-* :-*
We blijven duimen voor jullie.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

waar ik ook aan zit te denken, hij loopt nu 4 dagen helemaal niet en die dagen ervoor mondjes maat.
Zal hij geen pijn hebben in zijn gewrichten?
Als hij binnenkort uit die zuurstof tank mag, zou hij dan uberhaut nog wel een stukje kunnen lopen?
zelf ook eens uitgedroogd geweest en kan me herinneren dat ik helemaal opnieuw moest beginnen en dan heeft weirdo zelfs nog meer problemen erbij....
Ik denk dat ik een maandag eens contact opneem met het hydrocentrum hier, of dat ze ook huisbezoeken doen.Want m'n buurmeisje werkt er ook wel maar die is nog maar net met haar opleiding begonnen hoewel ze heel goed kan masseren.
Dus als zij dan iedere dag een keertje of 2 komt masseren en dat ik tussen door misschien iets van warme baden voor hem kan regelen...
Maar rustig aan natuurlijk...dat begrijp ik wel maar wil het hem straks zo comfortabel mogelijk maken.
en misschien, tannetje, kan je hem iets geven waardoor zijn immuunsysteem opgekrikt kan worden want het schijnt dat ie zeker nog maanden aan de AB moet blijven.
En dan moet ie misschien een bepaald dieet gaan volgen, voor zijn nieren die een opdonder hebben gekregen en uitkijken voor verslikkings gevaar, maar dat vraag ik wel straks.
Ik wil hem natuurlijk niet aan de brokken hebben, misschien dat iem van jullie als ik straks als ie thuis is en weet wat voor dieet weirdo moet volgen, me daar mee kan helpen, zodat ik weet wat ik moet gaan kopen.
En in zijn bench hier thuis, ligt een dubbelgestikt benchkleed, is dat zacht genoeg of zou ik een dekbed kopen voor hem? Maar hij mag er dan ook weer niet te ver inzakken want dat heeft ie weer moeite met overend komen......
pppfff moet aan zoveel dingen gaan denken, heb net de vriezers geinspecteerd maar erg ligt erg veel botwerk in, maar krijg volgende week 20 kilo rundvlees, heb nog paardevlees, rund en schapenpens, kip, mixen van herby en nog wat kvv. De rest wat er ligt aijn allemaal karkassen van verschillende dieren en lamsribben dat durf ik dan nog niet aan en denk ook niet dat weirdo daar genoeg kracht en energie voor heeft..
ben blij dat ik in een groenige wijk woont dus hij kan tegenover huis gelijk plassen en anders maar gewoon in de tuin.
Als ze lang een catheter hebben, kan ie daarna wel zijn controle over zijn blaas weer terug krijgen want van de week liet ie het gewoon lopen......
Laatst gewijzigd door me and my boys op za 02 aug 2008, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Maak je daar nou niet te veel zorgen om, dat wijst zich straks vanzelf, zeker weten. En als hij niet zelf af en toe omdraait dan doen ze dat daar wel voor hem. 1 van mijn duitse herders heeft daar ook gelegen met een geklapte long en die werd ook steeds gekeerd.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

ja, da's wel waar, want ik vroeg gisteren hoe of wat met zijn darmen, want ja, als die komen stil te leggen....
Maar zijn buikje wordt gemasseerd en meneertje heeft een stukje lamshart op en misschien heeft ie vanmorgen wel weer wat op!!!

Gesloten