Maar...dan hoop ik maar ' later' te lezen dat er positief geluid is :)
Ik hoop het zo :-*
Maar nee, Weirdo is niet boos, die voelt dat hij geholpen wordt....en als hij straks mee naar huis mag dan issie harstikke gelukkig met jou en iedereen !!!!!!
Moderator: Lizzy

weet je, honden leven zo erg in het hier en nu, als hij jullie straks zie, is hij gewoon super blij omdat hij jullie weer zie, dat is het!!! meer niet, de hond die gecastreerd werd, die was niet boos.... zijn hormonen waren in de war, nu is het heel anders, ik denk echt wel dat hij straks alleen ongeloofelijk blij ben om jullie weer te zien, zo iets van....oh... daar zijn jullievanaalst schreef: nog goed 3 uurtjes..
zou hij ons nu niet vergeten, ik bedoel hij lag/ligt zo slecht kan me voorstellen dat ie dingetjes uit zijn geheugen kwijt raak, hoop alleen niet dat wij/ik dat zullen zijn.
Of zou ie boos zijn,
dat we hem daar hebben achtergelaten, misschien voelt ie zich in de steek gelaten..
onze eerste hond was zo boos op mij dat ie me 2 weken links liet liggen, ik had hem toen weggebracht voor castratie.
Kan je nagaan hoe weirdo zich nu voelt
of hij voelt op het moment niets van dit soort dingen en is ie gewoon met zichzelf bezig om zo spoedig mogelijk te herstellen want de arts gisteren zei dat ie makkelijker met het ziek zijn omging..

Ga maar uit van het laatste. Hij is doodziek en vecht zich drie slagen in de rondte en hij ligt nu echt niet boos op jullie te wezen. Het is niet voor niks dat ze liever hebben dat je niet komt, want ze geven het al aan, hond superblij en dan ga je weer, dus die honden die daar liggen zijn echt niet boos op de baas.vanaalst schreef: nog goed 3 uurtjes..
zou hij ons nu niet vergeten, ik bedoel hij lag/ligt zo slecht kan me voorstellen dat ie dingetjes uit zijn geheugen kwijt raak, hoop alleen niet dat wij/ik dat zullen zijn.
Of zou ie boos zijn,
dat we hem daar hebben achtergelaten, misschien voelt ie zich in de steek gelaten..
onze eerste hond was zo boos op mij dat ie me 2 weken links liet liggen, ik had hem toen weggebracht voor castratie.
Kan je nagaan hoe weirdo zich nu voelt
of hij voelt op het moment niets van dit soort dingen en is ie gewoon met zichzelf bezig om zo spoedig mogelijk te herstellen want de arts gisteren zei dat ie makkelijker met het ziek zijn omging..