HULP GEVRAAGD
Moderator: Lizzy
-
poohbeertje52
Re: HULP GEVRAAGD
-
Femke
- 5-sterren

hoe groot je hond uiteindelijk wordt is erfelijk bepaald, en ik zou bij grote rassen juist dankbaar zijn als ze niet te hard groeien

- Angelique
- 5-sterren

Ja, en jij schrijft dat 52 vooor een Berner toch echt te klein is.poohbeertje52 schreef: angelique er staat dat haar ene hond52cm is en dat haar loebas(berner) niet veel hoger is dan 5cm bovenop die 52 is bij mij nog altijd 57 cm bij jou kennelijk nie wel lezen he voor je reageert![]()
-
poohbeertje52
Laatst gewijzigd door poohbeertje52 op do 05 jun 2008, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Jemig, 4 pagina's vol over de lengte/hoogte van een hond
Ik heb werkelijk geen idee wat de hoogte is van mijn honden.....
-
poohbeertje52
kennelijk mag je hier niks vragen of je krijgt het daarna op je bordje
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
je heb van verschillende toch antwoord gekregen en onze meningen hoe wij erover denken.poohbeertje52 schreef: kennelijk mag je hier niks vragen of je krijgt het daarna op je bordje
Niemand veroordeeld je toch, ja dat somminge(inclusief ik) het totaal niet belangrijk vinden hoe hoog een hond wordt of is, dat mogen we dan toch gewoon zeggen.
die ene centimeter..
ellen
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoi,
Ik volg dit topic, net als vele andere topics met belangstelling, maar zou een verzoek aan Poohbeertje willen doen.
Wil je alsjeblieft meer leestekens (punten, komma's) in je verhaaltje willen verwerken? Het is voor mij zo enorm lastig leesbaar op deze manier en ik wil graag proberen om in ieder geval te begrijpen wat je vragen zijn. Niet dat ik, als relatieve beginner je dan 1 2 3 kan helpen, maar het helpt al wel als ik weet waar het over gaat ;-)
Dank je wel!
Suzanne
Ik volg dit topic, net als vele andere topics met belangstelling, maar zou een verzoek aan Poohbeertje willen doen.
Wil je alsjeblieft meer leestekens (punten, komma's) in je verhaaltje willen verwerken? Het is voor mij zo enorm lastig leesbaar op deze manier en ik wil graag proberen om in ieder geval te begrijpen wat je vragen zijn. Niet dat ik, als relatieve beginner je dan 1 2 3 kan helpen, maar het helpt al wel als ik weet waar het over gaat ;-)
Dank je wel!
Suzanne
hallo
wij hebben een berner sennen die is nu 2,5 jaar en krijgt nu smuldier compleet een eitje op z'n tijd sardientjes en wat kippen nekken ..................... hij is nu 71 cm en 55 kilo en is mooi op gewicht ........................ hij kreeg voorheen ook brokken van dogloverscold op zich een goede brok maar de brokes werden alsmaar kleiner en hij wilde ze niet meer eten ben toen overgestapt op cavom en de eerste maand ging het goed daarna wilde meneer het niet meer en moest ik het met pens bijvoeren .................... ik ben nu overgestapt op smuldier pens/compleet en af en toe vlees/compleet en dat gaat prima zo .............. wat hij nooit meer deed om een kippenpootje zo te eten deed hij nu wel weer en deed me goed om dat weer te zien bij hem
groetjes fokje
wij hebben een berner sennen die is nu 2,5 jaar en krijgt nu smuldier compleet een eitje op z'n tijd sardientjes en wat kippen nekken ..................... hij is nu 71 cm en 55 kilo en is mooi op gewicht ........................ hij kreeg voorheen ook brokken van dogloverscold op zich een goede brok maar de brokes werden alsmaar kleiner en hij wilde ze niet meer eten ben toen overgestapt op cavom en de eerste maand ging het goed daarna wilde meneer het niet meer en moest ik het met pens bijvoeren .................... ik ben nu overgestapt op smuldier pens/compleet en af en toe vlees/compleet en dat gaat prima zo .............. wat hij nooit meer deed om een kippenpootje zo te eten deed hij nu wel weer en deed me goed om dat weer te zien bij hem
groetjes fokje