HULP GEVRAAGD

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: HULP GEVRAAGD

poohbeertje52

Bericht door poohbeertje52 »

:) ellen ik voel me niet aangevallen hoor per slot van rekening bedoelde je het vast erg goed dus zand erover ;)
Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

hoe groot je hond uiteindelijk wordt is erfelijk bepaald, en ik zou bij grote rassen juist dankbaar zijn als ze niet te hard groeien  ;) ;)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

poohbeertje52 schreef: angelique er staat dat haar ene hond52cm is en dat haar loebas(berner) niet veel hoger is dan 5cm bovenop die 52 is bij mij nog altijd 57 cm bij jou kennelijk nie wel lezen he voor je reageert ;D
Ja, en jij schrijft dat 52 vooor een Berner toch echt te klein is. :P
poohbeertje52

:D wel eerst goed lezen he angelique ze schrijft m,n ene hond is 52cm en ik denk dat loebas niet veel meer dan 5cm hoger is en aangezien 52 plus 5 bij mij nog altijd 57 is en een berner teefje minimaal 58cm en een reu 64cm moet mten schrijf ik terecht dat dit te klein is niks verkeerds gezegd of geschreven eerst ff lezen vortaan :D
Laatst gewijzigd door poohbeertje52 op do 05 jun 2008, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Jemig, 4 pagina's vol over de lengte/hoogte van een hond  ::) Ik heb werkelijk geen idee wat de hoogte is van mijn honden.....
poohbeertje52

kennelijk mag je hier niks vragen of je krijgt het daarna op je bordje
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

poohbeertje52 schreef: kennelijk mag je hier niks vragen of je krijgt het daarna op je bordje
je heb van verschillende toch antwoord gekregen en onze meningen hoe wij erover denken.
Niemand veroordeeld je toch, ja dat somminge(inclusief ik) het totaal niet belangrijk vinden hoe hoog een hond wordt of is, dat mogen we dan toch gewoon zeggen.
die ene centimeter..
ellen
Suzanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Suzanne »

Hoi,
Ik volg dit topic, net als vele andere topics met belangstelling, maar zou een verzoek aan Poohbeertje willen doen.
Wil je alsjeblieft meer leestekens (punten, komma's) in je verhaaltje willen verwerken? Het is voor mij zo enorm lastig leesbaar op deze manier en ik wil graag proberen om in ieder geval te begrijpen wat je vragen zijn. Niet dat ik, als relatieve beginner je dan 1 2 3 kan helpen, maar het helpt al wel als ik weet waar het over gaat ;-)
Dank je wel!

Suzanne
fokje
2-sterren
2-sterren

Bericht door fokje »

hallo

wij hebben een berner sennen  die is nu 2,5 jaar en krijgt nu smuldier compleet  een eitje op z'n tijd sardientjes en wat kippen nekken .....................  hij is nu  71 cm  en 55 kilo  en is mooi op gewicht ........................ hij kreeg voorheen ook brokken van dogloverscold  op zich een goede brok maar de brokes werden alsmaar kleiner en hij wilde ze niet meer eten  ben toen overgestapt op cavom  en de eerste maand ging het goed daarna wilde meneer het niet meer en moest ik het met pens bijvoeren .................... ik ben nu overgestapt op smuldier pens/compleet en af en toe vlees/compleet  en dat gaat prima zo .............. wat hij nooit meer deed om een kippenpootje zo te eten  deed hij nu wel weer  en deed me goed om dat weer te zien bij hem

groetjes  fokje

Plaats reactie