Ik vind dat de CB er goed uit ziet. Niet droog of nat, en de rode kleur is volgens mij gwn bloed
Maar ik geef het nog niet zo lang, weet niet hoe het 'vroeger' was.
Maar die man had tegen mijn vriendin gezegt dat het pas na ongeveer 3 jaar zou zijn.
Een oranje gloed over zijn witte vacht. Ik blijf bij CB tot dat er ook iemand is met een witte hond die dat ook echt heeft meegemaakt.
Ik had namelijk het idee dat deze man mijn vriendin en/of mij ook om wou hebben om bij hem HB te kopen. Dit omdat mijn vriendin eerst haar zinnen had gezet op CB. Ik zei ook al tegen haar, doe maar wat jij goed vind en waar je goed bij voelt. Jij hoeft niet aan de CB omdat ik dat geef en er tevreden over ben.
Maar zo'n man kan mij dan weer zo onzeker maken. :( Dat ik het verkeerde aan mijn dog's geef.
[/quote]
Iemand die zo vaag uit z'n nek toetert, die zou ik gewoon lekker laten tokkelen en me er niks van aan trekken. Zo iemand, die met wat vage kreten komt, is het niet waard om serieus genomen te worden of om je onzeker te voelen. Bovendien, er staat een topic hier op Barfplaats (en ik geloof zelfs 2) van mensen met honden die hun vacht een rode gloed krijgt en wat krijgen ze te eten? Juistem, Haaks. Zolang jouw hond het goed doet op dit voer en jij het prettig vindt om het te voeren (je mag trouwens altijd meerdere merken voeren hoor!): laat je dan vooral niet gek maken!