Dit is het wondje vandaag.
Toen ik er vanochtend wat waterstof op druppelde bruiste het bijna niet, dus het is wel mooi schoon. Doordat ik het wondje gister ook van binnen heb volgespoten met waterstof peroxide had ze er echt veel last van gisteravond. Ik denk dat ik er veel te veel mee heb lopen klooien

Ze lag te hijgen en liep op 3 poten. Ik was er zelf misselijk van, het arme beest.
Vandaag gaat het gelukkig een stuk beter, echt in het wondje heb ik niet gespoten. Gister kon er makkelijk een wattenstaafje zo'n 2 cm naar binnen, vandaag lijkt het een stuk dichter te zitten, dus ik laat het zo. Vanochtend heb ik een klein beetje binnenin gespoeld, dat gene wat er uit kwam was redelijk helder van kleur, het zag een beetje rood van bloed wat mee kwam.
Tijdens het wandelen krijgt ze nu een schoentje om (gister bij de dsz gekocht), ik spoel het nu 2x per dag met waterstof peroxide en zodadelijk ga ik de silica D12 ophalen bij de drogist. Ook blijf ik haar 2x per dag temperaturen om te kijken of ze toch verhoging heeft wat zou kunnen wijzen op een ontsteking.
En nu maar hopen dat het netjes van binnen uit geneest zonder troep
Kan ik verder nog iets doen? Of doe ik het goed nu? Hoe lang duurt het voordat zoiets geneest?