Potverdrie,update blz 12 balen
Moderator: Lizzy
Re: Potverdrie,update blz 10 GVD
En kon het nog gehecht worden?
Sterkte!
Sterkte!
Kon meteen 10:15 in eigen dorp terecht.
Fijne vent ook deze Da (ze hebben er meerdere en op meerdere lokaties, normaal ga ik altijd paar dorpies verder).
Hij was verwonderd mij te zien met Chasey i.p.v Pim (we trainen jacht samen), hij wist niet dat ik nog een hond had.
Maar goed: wond bekeken, die was wonderbaarlijk mooi en schoon en er zaten nog genoeg hechtingen in om hem nog een week te laten lopen.
Wel echt uit het water houden nog deze week (t/m vrijdag) en echt de hele ab kuur afmaken.
Hij vond het niet nodig om iets extra's tegeven, Chasey's temp was goed, dus nog geen ontsteking geconstateerd.
Het enige wat ik weer armer ben is, € 8,95 voor een nieuwe kap
en veel info over handdoek achter de kap zodat tie 'snachts hoger zit en dat Chasey er echt niet bij kan 'snachts.
Pfoe he, ik wilde eigenlijk de rekeningen al opsturen, maar ik heb zo'n idee dat ik nog maar ffies wacht tot volgende week maandag de hechtingen eruit mogen.
Fijne vent ook deze Da (ze hebben er meerdere en op meerdere lokaties, normaal ga ik altijd paar dorpies verder).
Hij was verwonderd mij te zien met Chasey i.p.v Pim (we trainen jacht samen), hij wist niet dat ik nog een hond had.
Maar goed: wond bekeken, die was wonderbaarlijk mooi en schoon en er zaten nog genoeg hechtingen in om hem nog een week te laten lopen.
Wel echt uit het water houden nog deze week (t/m vrijdag) en echt de hele ab kuur afmaken.
Hij vond het niet nodig om iets extra's tegeven, Chasey's temp was goed, dus nog geen ontsteking geconstateerd.
Het enige wat ik weer armer ben is, € 8,95 voor een nieuwe kap
Pfoe he, ik wilde eigenlijk de rekeningen al opsturen, maar ik heb zo'n idee dat ik nog maar ffies wacht tot volgende week maandag de hechtingen eruit mogen.
Nou gelukkig geen erge schade opgelopen.
Ik zou ook maar ff wachten met die rekeningen
Ik zou ook maar ff wachten met die rekeningen
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
gelukkig geen rare dingen!
Gelukkig maar!Jolly schreef: Kon meteen 10:15 in eigen dorp terecht.
Het enige wat ik weer armer ben is, € 8,95 voor een nieuwe kapen veel info over handdoek achter de kap zodat tie 'snachts hoger zit en dat Chasey er echt niet bij kan 'snachts.
Vertel eens over die handdoek achter de kap? Hoe bevestig je die?
Normaal zakt de kap wel eens wat naar beneden, omdat tie aan een halsband zit.-Saskia- schreef: Gelukkig maar!
Vertel eens over die handdoek achter de kap? Hoe bevestig je die?
tip van de da was heel simpel.
Neem een grote maar niet te dikke handdoek en rol die op,
opgerolde handdoek aan de onderkant van de kap, die je even omhoog hebt geschoven.
De 2 uiteinden zet je vast met een flink elastiek en de kap kan feitelijk geen kant meer op en de hond nergens meer bij.
Overigens heeft een vriendin van mij de voor haar lab destijds haar gemaakte "hondenoperatiejas" vanavond bij mij afgegeven.
Ik ga die jas uitproberen, want dan kan die kap vaker af en heeft "de bolle" ff meer vrijheid.
Ok slim! Tip om te onthouden! 
oww ja en natuurlijk wel aan de halsband houden en de handdoek onder de halsband vastmaken, dan kan hij zeker niet zakken.
Natuurlijk!

Gelukkig viel het allemaal mee Jol
. Over die kap en handdoek....ik kan me er geen voorstelling van maken 
Ik zal proberen of ik er eens een foto van kan maken, maar ik heb nog geen digi, dus die moet ik eerst ff lenen.Truus schreef: Gelukkig viel het allemaal mee Jol. Over die kap en handdoek....ik kan me er geen voorstelling van maken
![]()
dat klinkt goed Jol 
Is goedJolly schreef: Ik zal proberen of ik er eens een foto van kan maken, maar ik heb nog geen digi, dus die moet ik eerst ff lenen.![]()
Jol, als je toch aan het fotograveren slaat: zou je hier ook een foto van willen maken? Het is hier weliswaar niet aan de orde, maar ben wel nieuwsgierig!Jolly schreef: Normaal zakt de kap wel eens wat naar beneden, omdat tie aan een halsband zit.
tip van de da was heel simpel.
Neem een grote maar niet te dikke handdoek en rol die op,
opgerolde handdoek aan de onderkant van de kap, die je even omhoog hebt geschoven.
De 2 uiteinden zet je vast met een flink elastiek en de kap kan feitelijk geen kant meer op en de hond nergens meer bij.
Overigens heeft een vriendin van mij de voor haar lab destijds haar gemaakte "hondenoperatiejas" vanavond bij mij afgegeven.
Ik ga die jas uitproberen, want dan kan die kap vaker af en heeft "de bolle" ff meer vrijheid.
( ook door "kappen-gedoe"in het verleden) Sterkte met Chasey!
Nou hoop dat de handdoek werkt, en wacht op een foto hoor, kan me er nog weinig bij voorstellen en ben dus ook nieuwsgierig.