Potverdrie,update blz 12 balen

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Potverdrie,update blz 10 GVD

sandrra
5-sterren
5-sterren

Bericht door sandrra »

En kon het nog gehecht worden?
Sterkte!
Jolly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jolly »

Kon meteen 10:15 in eigen dorp terecht.
Fijne vent ook deze Da (ze hebben er meerdere en op meerdere lokaties, normaal ga ik altijd paar dorpies verder).
Hij was verwonderd mij te zien met Chasey i.p.v Pim (we trainen jacht samen), hij wist niet dat ik nog een hond had.
Maar goed: wond bekeken, die was wonderbaarlijk mooi en schoon en er zaten nog genoeg hechtingen in om hem nog een week te laten lopen.
Wel echt uit het water houden nog deze week (t/m vrijdag) en echt de hele ab kuur afmaken.
Hij vond het niet nodig om iets extra's tegeven, Chasey's temp was goed, dus nog geen ontsteking geconstateerd.

Het enige wat ik weer armer ben is, € 8,95 voor een nieuwe kap :) en veel info over handdoek achter de kap zodat tie 'snachts hoger zit en dat Chasey er echt niet bij kan 'snachts.

Pfoe he, ik wilde eigenlijk de rekeningen al opsturen, maar ik heb zo'n idee dat ik nog maar ffies wacht tot volgende week maandag de hechtingen eruit mogen.
sandrra
5-sterren
5-sterren

Bericht door sandrra »

Nou gelukkig geen erge schade opgelopen.
Ik zou ook maar ff wachten met die rekeningen  ;)
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

gelukkig geen rare dingen!
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Jolly schreef: Kon meteen 10:15 in eigen dorp terecht.
Fijne vent ook deze Da (ze hebben er meerdere en op meerdere lokaties, normaal ga ik altijd paar dorpies verder).
Hij was verwonderd mij te zien met Chasey i.p.v Pim (we trainen jacht samen), hij wist niet dat ik nog een hond had.
Maar goed: wond bekeken, die was wonderbaarlijk mooi en schoon en er zaten nog genoeg hechtingen in om hem nog een week te laten lopen.
Wel echt uit het water houden nog deze week (t/m vrijdag) en echt de hele ab kuur afmaken.
Hij vond het niet nodig om iets extra's tegeven, Chasey's temp was goed, dus nog geen ontsteking geconstateerd.

Het enige wat ik weer armer ben is, € 8,95 voor een nieuwe kap :) en veel info over handdoek achter de kap zodat tie 'snachts hoger zit en dat Chasey er echt niet bij kan 'snachts.

Pfoe he, ik wilde eigenlijk de rekeningen al opsturen, maar ik heb zo'n idee dat ik nog maar ffies wacht tot volgende week maandag de hechtingen eruit mogen.
Gelukkig maar!
Vertel eens over die handdoek achter de kap? Hoe bevestig je die?
Jolly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jolly »

-Saskia- schreef: Gelukkig maar!
Vertel eens over die handdoek achter de kap? Hoe bevestig je die?
Normaal zakt de kap wel eens wat naar beneden, omdat tie aan een halsband zit.
tip van de da was heel simpel.
Neem een grote maar niet te dikke handdoek en rol die op,
opgerolde handdoek aan de onderkant van de kap, die je even omhoog hebt geschoven.
De 2 uiteinden zet je vast met een flink elastiek en de kap kan feitelijk geen kant meer op en de hond nergens meer bij.

Overigens heeft een vriendin van mij de voor haar lab destijds haar gemaakte "hondenoperatiejas" vanavond bij mij afgegeven.
Ik ga die jas uitproberen, want dan kan die kap vaker af en heeft "de bolle" ff meer vrijheid.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Ok slim! Tip om te onthouden!  :-*
Jolly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jolly »

oww ja en natuurlijk wel aan de halsband houden en de handdoek onder de halsband vastmaken, dan kan hij zeker niet zakken.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Natuurlijk!  :D ;)
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Gelukkig viel het allemaal mee Jol :-*. Over die kap en handdoek....ik kan me er geen voorstelling van maken :-[
Jolly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jolly »

Truus schreef: Gelukkig viel het allemaal mee Jol :-*. Over die kap en handdoek....ik kan me er geen voorstelling van maken :-[
Ik zal proberen of ik er eens een foto van kan maken, maar ik heb nog geen digi, dus die moet ik eerst ff lenen. :)
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

dat klinkt goed Jol  :)
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Jolly schreef: Ik zal proberen of ik er eens een foto van kan maken, maar ik heb nog geen digi, dus die moet ik eerst ff lenen. :)
Is goed :-*
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Jolly schreef: Normaal zakt de kap wel eens wat naar beneden, omdat tie aan een halsband zit.
tip van de da was heel simpel.
Neem een grote maar niet te dikke handdoek en rol die op,
opgerolde handdoek aan de onderkant van de kap, die je even omhoog hebt geschoven.
De 2 uiteinden zet je vast met een flink elastiek en de kap kan feitelijk geen kant meer op en de hond nergens meer bij.

Overigens heeft een vriendin van mij de voor haar lab destijds haar gemaakte "hondenoperatiejas" vanavond bij mij afgegeven.
Ik ga die jas uitproberen, want dan kan die kap vaker af en heeft "de bolle" ff meer vrijheid.
Jol, als je toch aan het fotograveren slaat: zou je hier ook een foto van willen maken? Het is hier weliswaar niet aan de orde, maar ben wel nieuwsgierig!
( ook door "kappen-gedoe"in het verleden)  Sterkte met Chasey!
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Nou hoop dat de handdoek werkt, en wacht op een foto hoor, kan me er nog weinig bij voorstellen en ben dus ook nieuwsgierig.

Plaats reactie