[quote="daanentous"]
Gewoon even uit nieuwsgierigheid en of topic (sorry)

Hoe weten jullie zeker dat de samenstelling van Kivo regelmatig wisselt? Wij hadden vandaag namelijk een klant in de winkel die bij hoog en bij laag beweerde dat de samenstelling van de nieuwe worsten anders was dan de samenstelling van de eerdere kennelverpakking in blokken.
Dus wij meneer Kivo gebeld en die beweerde dat er absoluut niets veranderd was. En ik moet zeggen dat hij over het algemmen heel open is over wat er in zijn voer gaat. We zijn eerder ook bij hem langs geweest om te kijken hoe het gemaakt werd en daar deed hij bepaald niet geheimzinnig over. Als jullie dus iets weten over een wisselende samenstelling hoor ik dat heel graag! Alvast bedankt voor de info.
[/quote]
Ja sorry, niet voor meneer Kivo alleen, maar deze hebben we natuurlijk al veel vaker gehoord.

...ineens gaan tig honden aan de dunne van merk x, of raken er verstopt van, of tuffen het terug...ineens zomaar en de fabrikant houd 9 van de tien keer z'n tater dicht.
Iemand op het hondenforum met nogal een gevoelige hond die erg sterk reageerd op veranderingen vertelde een tijdje terug dat Kivo haar had gezegd dat de samenstelling binnen bepaalde marges kon wisselen. Dit was afhankelijk van de aanvoer en an sich kan ik me daar best in vinden, alleen als je hond daar niet tegen kan dan is dat erg vervelend natuurlijk.