Ik wil voornamelijk eerst mijn teckel op barfvoer. De andere honden zijn ook van mijn vriendin en die heb ik nog niet om dus eerst maar laten zien wat mijn teckel doet.
Nu heb ik met behulp van leesvoer want ik lees al langer hier dan dat ik lid ben..

en de rekenhulp een menu vastgesteld. Zo variërend mogelijk. Ik kan maar wenig bestellen want groter is onze diepvries niet en voor meer hebben we geen ruimte.
nu heb ik met de rekenhulp berekend voor mijn teckel dat ze 200 gram per dag krijgt
dat is;
rauwvleesbotten 50 %
Groentemix 10%
Orgaanvlees 10%
Pens 10%
Spiervlees 20%
Okee een menu samengesteld ook maar een probeersel van een leek Dit is de eerste keer
Maandag: eendennek 60 gram + 100 gram rundvlees + 40 gram groentenmix
Dinsdag: Runderhart 50 gram + 110 gram Kippennek + 40 gram pens
Woensdag: eendennek 70 gram + 100 gram geitenvlees + 30 gram Groentenmix
Donderdag: Konijnennier 40 gram + 160 gram zalmkarkas
Vrijdag: Kippennek 80 gram + 80 gram paardenvlees + 40 gram groentenmix
Zaterdag: eendennek 100 gram + 100 gram pens
Zondag: Runderlever 50 gram + 120 gram kippenvleugel + 30 gram Groentenmix
Zijn kleine porties nog...wellicht te ielig maar goed dat kan ik over 4 weken verspreiden als ik uiteindelijk maar op 100% uitkom. Kijk ik kan om maar eens een voorbeeld noemen de ene zaterdag 200 gram eendennek nemen en de andere week 200 gram pens
Er zal wel niets van kloppen maar goed...af en toe aangevuld met ei of karnemelk
Dan bestel ik voor een maand circa 12 kilo waar ik met sommige dan 2 of meer maanden mee kan doen.
Dan bestel ik de eerste maand voor circa 33 euro maar de maanden daarna kost het mij 18 Euro per maand en dat vind ik heel niet gek.
Nou ja dit was mijn eerste bedenking...en okee schiet maar in de lach nu