slecht nieuws
Moderator: Lizzy
Re: heel slecht nieuws
ook in Urmond-O maken de duimen overuren 
- *Nikki*
- 5-sterren

duimduimduimduimduimduimduim
So far so good! Ik blijf duimen voor Ayuk!
Hoe gaat ie? Reageert hij niet verkeerd op de medicijnen? Zoiets moet je meteen merken.
ik blijf duimennnnnnnnnnnnnnnnnn 
---
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 19 okt 2012, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Misschien dat er ook spoelwormen meekomen, die Panacur is niet kieskeurig wat betreft type worm.
So far so good iig!
So far so good iig!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
klinkt goed!
---
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 19 okt 2012, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Addison is een verstoring van de mineralenhuishouding en vooral van de kalium en natrium. De symptomen zijn buikpijn en ze kunnen ervan in shock raken en dood gaan.
Deze honden hadden symptomen die op Addison leken en ook een verschuiving in de natrium en kalium die op Addison leek maar ze hadden zweepwormen en geen Addison.
Deze honden hadden symptomen die op Addison leken en ook een verschuiving in de natrium en kalium die op Addison leek maar ze hadden zweepwormen en geen Addison.
---
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 19 okt 2012, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds alles ok met Ayuk?
---
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 19 okt 2012, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is lastig te zeggen. Het kan door de kuur komen maar het kan ook een "gewone" terugval zijn.
Is zijn kuur al af?
Is zijn kuur al af?