Daar zijn we weer...
Jaia heeft nog steeds erg veel jeuk, maar eigenlijk was ik blij dat ze het daar ook eens konden zien hoe erg het kan zijn...
Ze zit nu onder de kale plekken, waar gelukkig ook alweer een nieuw vachtje op komt...
Ze heeft jeuk op alle plekken waar ze ooit jeuk heeft gehad...Dr randjes van dr lippen, voor dr oren, in dr oksels, dr pootjes, dr staart en dr flanken...en last van dr maag en darmen (eet slecht en ontlasting is wisselend) Lekker heftig dus! Wel was ze weer lekker op weg om de oude eigenwijze vrolijke Jaia te worden...
Michelle vond het jammer dat er geen grote zichtbare veranderingen waren, maar wij zijn al blij met elke verbetering!
Ze heeft haar weer doorgemeten, en daarbij ook gemeten op evt. parasieten in dr darmen omdat ik Jaia al bijna 3 jaar niet meer (preventief) heb durven ontwormen omdat ze daar heel ziek van wordt. (ik zou natuurlijk wel goed de ontlasting in de gaten op wormen en/of eitjes..en laat ik eens per jaar haar ontlasting checkem bij de DA) Maar er was geen sprake van parasieten...
Alles vertoont verbetering!, maar het gaat allemaal heel erg langzaam volgens haar..Ik had niet anders verwacht...
Jaia heeft weer aan de bioresonantie gezeten, met een boost voor haar immuunsysteem erbij...Nou! volgens mij was dat eerder het potje voor een energieboost wat ze erbij had gedaan....Sinds vanmorgen is Jaia niet te stuiten! Jemig zeg...alle speeltjes liggen door de kamer, en we hebben al 2 keer meer dan een uur gewandeld en denkspelletjes gedaan...Ook is ze ontsnapt vanmiddag toen ik hier met iemand van de woningbouw een afspraak had (we gaan dit jaar verhuizen) dus ik stond mooi voor aap want ik had net gezegd dat ze heel goed luisterde
Verder moeten we gewoon doorgaan met de Nosoden en de ontgifting, maar dit maal ondersteund met probiotica speciaal voor dieren...Om haar weerstand nog extra te helpen...
Ik ben benieuwd...over 6 weken weer terug komen...!