Ja meid die pech hebben wij ook gehad,met dat verschil dat wij niet willen foken.*Evie* schreef: Ja ze heeft een heel licht roesje gehad, maar ze was niet helemaal weg zeg maar.
We wouden met haar fokken als alles goed zou zijn, in gezondheid, bouw en gedrag,
vind ook niet dat je zomaar aan fokken kan beginnen. Dit geeft ons nog veeeeel meer tijd om te leren.
ben nu druk met KK1 en E&B bezig, planning is dit jaar ook nog dieren EHBO te doen.
Maar die droom om te fokken met haar is al voorbij, want denk ook niet dat dit meer goed te "kraken" is.
Het is jammer, maar het is niet anders, ze is er voor ons niks minder om. Het is en blijft mijn prinsesje!
We hebben ook al een kane met een hartruis dus we gaan voor de 3x is scheepsrecht voor een "gezond" hondje ::)
Ik vind het nu gewoon heel belangrijk dat ze er geen pijn aan krijgt, net als kane met zn hartje
Zelfs de DA stond met tranen in dr ogen
Wat is het verschil tussen een osteopaat en een chiropractor??
Die bochten, springen enz is zooooooooo moeilijk tegen te houden bij een jonge RR,
dat is juist hun spelmaar we gaan ons best doen.
Als ik met haar fiets, loopt ze ook altijd scheef, dat zal daar dan ook wel mee te maken hebben.
Ze krijgt glucosamine van de groene os
Je houd van je honden en wil gewoon van ze genieten zonder dat ze pijn hebben.
Wij kiezen ervoor om Asani gewoon lekker zijn ding te laten doen.
Beter een korter goed geleefd leven dan een levenlang aan de lijn.
Het is een beetje een tussenweg erin vinden.
Maar Asani heeft OCD dat is weer anders .
Groetjes Rian