ik heb nog een aantal truckjes niet toegepast bedenk ik me.
Ik kan het ook naast haar bakje leggen, ze is nog al "netjes" zeg maar (eerst de brokjes naast haar bakje opeten, dan pas wat erin zit).
En ik had het theelepeltje ernaast ook al gelezen, maar nog niet toegepast. Thanks for the tip.
Ik kan inderdaad als bovenstaande niet werkt nog de boel zo door elkaar mengen dat ze niet meer kan ontleden.
En ik ga zo een paar botten en soepvlees halen om te koken, en dan de bouillon over de kvv heen. Wie weet.
Net Bibi gehaald. En omdat het toch zaterdag=iets anders/lekkers proberen dag heb ik lamshart op het menu staan.
Barfen vind ik persoonlijk nog even moeilijk (jaja, ik weet het gewoon aan beginnen je hebt het zo onder de knie
Ik ben namelijk bang dat ik de poezels te kort doe, en aangezien Teun heel makkelijk is (Geef mij maar gewoon Darf Eko, vrouwtje. Daar lust ik wel 3kg van als het moet) hoopte ik dat in iedergeval Sara-Mara ook op de kvv zou gaan.
Ik hou nog even vol op de kvv icm truckendoos.
En anders ga ik me toch verdiepen in het Barf. *hellupie*
Prooi lust ze wel, of althans de kuikens.
Maar ik denk dat als ik iets anders op het toneel werp dat ze daar gerust op aanvalt
De brokken staan gewoon nog netjes in de kast, geen seconde bedacht dat ik die tevoorschijn moet halen hoor