Tara knapt echt op van al de beterschapsberichten

.....vanmorgen klokslag 5.30 moest ze plassen....Jaco slaapt zelfs door natuurgeweld heen dus ook van zijn hondje die naast ons bed lag maar duidelijk liet merken dat ze een zeer strakke plasser had

Meteen hierna wilde ze eten

nog maar effe gewacht tot een uur of 7.30 voor haar kleine ochtenmaaltijd bestaand uit 2 grote biologische kippennekken.Haar plasjes worden steeds kleiner, haar ontlasting is super, ze krijgt voorlopig heel weinig lichtverteerbaar botwerk en kompleet gemalen vlees plus groenten omdat ze niet/nauwelijks beweegt.Ze drinkt nu echt nog maar heel weinig
Wondvocht was wederom weer aanwezig dus Jaco is vanmiddag een nieuwe rolladestring en extra wondgaas gaan halen bij onze Da.
Normaal zou ik een t-shirt omdoen maar lijkt me nu niet zo prettig en zeker vies omdat er best veel wondvocht vrijkomt en ik om de paar uur alles moet verversen.
Moest haar vandaag aardig intomen om rustig te houden, .... nu ligt ze weer lekker naast mijn stoel te snurken.
Haar speciale schuimrubberkap die wij gehuurd hebben zit net achter haar nek en is zeer diervriendelijk.....een plastic lampenkap is zo zielig.....ze kan nu niet bij haar buik maar toch vertrouw ik het niet helemaal dus om toerbeurten is er konstant iemand bij haar sinds afgelopen vrijdagmorgen.Die hechtingen moeten er gewoon inblijven tot ze er volgende week uitmogen.
Heb de kap er nu voor een paar uurtjes afgehaald, ligt toch een stuk prettiger en ook de druk om haar nek is weg, we zitten er kontant bij dus geen risico.
Straks voor we naar bed gaan moet ze hem echt weer om.... nog 3 dagen antibiotica en dan hebben we dit ook weer gehad, de wond ziet er vreselijk mooi en kalm uit dus komt helemaal goed.
Gisteren was Jaco zijn verjaardag en door alle commotie niets kunnen vieren behalve een fles champ plus etentje thuis.....zijn mooiste cadeautje is dat zijn meisje het heeft overleefd aldus Jaco