Helaas, dat dacht ik ook met mijn poes: ze is al bijna een jaar zonder blaasklachten. Afgelopen woensdag was ik bij mijn da en toen heeft ze Cleo eens goed nagekeken en wat bleek: er zat toch weer bloed in de urine, terwijl ze helemaal geen klachten vertoonde. Dus ik weer naar huis met een zak dieetbrokken en wat blikvoer

Cleo is helaas nog niet zo snel met overstappen op vers (ze eet nog maar hele kleine beetjes verse kip) en Bandit vond ze ook niks.
Maar ik baal echt verschrikkelijk: ik had gehoopt nooit meer brokken te zien. Het goede nieuws is dat mijn da wel erg enthousiast blijkt over kvv (ze heeft een aantal poezen in de praktijk met huidproblemen spectaculair zien verbeteren door kvv!), en ze staat er voor open dat ik Cleo ook probeer over te zetten. Maar als eerste maatregel toch maar dieetvoer, aangevuld met homeopatische druppels.
In de tussentijd is mijn andere poes al helemaal om en barft, maar Cleo loopt met een grote boog om dat bordje heen....
Wees dus voorzichtig: geen klachten wil blijkbaar niet zeggen dat er geen problemen zijn!