Neehee... ;-(Ramses1 schreef: Suzanne, je kan ook alles in de kist gooien en er bovenop gaan zitten tot het ingevroren is![]()
We hebben een KAST, geen KIST ;-)
Suzanne
Moderator: Lizzy

Neehee... ;-(Ramses1 schreef: Suzanne, je kan ook alles in de kist gooien en er bovenop gaan zitten tot het ingevroren is![]()

Ja, dat kan, maar dan kan ik beter op de grond tegen de vriezerdeur gaan zitten; dat is dan beter.C@rine schreef: Maar je kan toch wel op het tafelmodel gaan zitten![]()

Hubbie best lief, maar dan hubbie boos ;-)tycolaika schreef: gewoon regelen
ik zei vandaag nog
ow uhm sjat, ik heb morge je hulp nodig
ow ja ?
ja , ik heb een vriezertje gekocht van nog geen jaar oud
een leuk tafelmodelletje
ow , ja uhm okeej , is goed , hoeveel vriezers wil je
nog in de schuur neer zetten ? hahahahaha
ja sjat dat weet ik nog niet
ja mijn hubbie denkt ook wel es , komt ze weer , mja 4 hondjes hebben ook plek nodig hihi , en hun eten ook uiteraardSuzanne schreef: Hubbie best lief, maar dan hubbie boos ;-)
Dus, dat doen we maar niet.
Zag er net 1 op MP... gratis op te halen, zo'n miniding met 2 lades. Had 'm GRAAG gehad... maar te laat ;-(
Ach... ik ga maar 's proberen mijn collega's lief aan te kijken ;-)
Suzanne

eelke schreef: Maar je hebt 8 kilo besteld? Waarvan je er 1 kilo in de droger krijgt.
Als je nou 4 kilo in een vriezer terug doet, dan kan je die andere 4 kilo toch beginnen te drogen? 1 kilo in de droger voor (wat moeten lippen? 24 uur?) dan kun je de dag erna weer een kilo drogen, als je die kilo's netjes in je koelkast ontdooit, dan gaat dat heel langzaam, lijkt mij wel een tijd goed te blijven dan toch? En anders doe je de laatste 2 kilo om en om. Dus eerst elke kilo 12 uur, en dan nog een tweede keer 12 uur om het goed droog te krijgen.
Maarre...ik krijg wel 2 kilo in mn drogertje gepropt meestal. Maar dat ligt dan misschien aan de lippen? Ik heb een Bomann.