Hoe zien jullie vleesjes eruit ?
Moderator: Lizzy
-
Eira
- 3-sterren

Re: Hoe zien jullie vleesjes eruit ?
Leuk! Ik zal ook wat foto's gaan maken de komende weken 
Mooi vlees, maar hier moet daar dan eerst het mes is anders gaat het of heel naar binnen of helemaal niet naar binnen. Botwerk gaat goed, maar grote stukken vlees nog steeds niet.
Hier moet ook alles gesneden worden of beide honden slikken het vrijwel zonder kauwen zo door
Doodeng, dus ik snij nu echt alles.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Leuk! Ik probeer er aan te denken de komende tijd ook e.e.a. op de foto te zetten, met leverancier en prijs er bij.
Ik heb nog kwartel, fazant kk en patrijs kk van degomeat hier in de vriezer liggen. Zodra ik die geef dan zal ik er ook wel even een foto maken en de prijs eventjes opzoeken.
De gewichten deze allemaal zijn gemiddeld 200 gram. kwarteltjes zitten er net onder.
De gewichten deze allemaal zijn gemiddeld 200 gram. kwarteltjes zitten er net onder.
Daar gaan we begin juni bestellen dat ziet er veelbelovend uit daar teken ik voor!smulpaap schreef: Dit kwam in dit geval bij Vers Voer vandaan . De A-kwaliteit en daar betaal je wel meer voor , laatste keer betaalde ik 4,25 . Maar als je een kilo hebt dan heb je ook een kilo en hoef je geen 4 ons vette muk weg te snijden . Percentage is 80/20 (vetgehalte )
Bij Lupa betaal je 3.95 per kilo waarvan meer de helft vet is, dus als ik dit lamsvlees krijg ben ik tevreden.
-
Eira
- 3-sterren

Eendennekken - Richard Vers Voeding - €2,95 per kilo

Kalfssnippers - Richard Vers Voeding - €3,00 per kilo

Paardenstoofvlees 3% vet - Richard Vers Voeding - €3,75 per kilo

Runderstoofvlees - Richard Vers Voeding - €3,75 per kilo

Het paardenvlees en het rundvlees is echt prachtig, ik heb er niets aan vet af moeten halen. Het rundvlees kwam in hele stukken en het paardenvlees kwam ook in grote lappen. Ik heb er helemaal niets aan vet af hoeven halen, er zat alleen hier en daar een klein dun laagje aan de buitenkant van het vlees.

Kalfssnippers - Richard Vers Voeding - €3,00 per kilo

Paardenstoofvlees 3% vet - Richard Vers Voeding - €3,75 per kilo

Runderstoofvlees - Richard Vers Voeding - €3,75 per kilo

Het paardenvlees en het rundvlees is echt prachtig, ik heb er niets aan vet af moeten halen. Het rundvlees kwam in hele stukken en het paardenvlees kwam ook in grote lappen. Ik heb er helemaal niets aan vet af hoeven halen, er zat alleen hier en daar een klein dun laagje aan de buitenkant van het vlees.
Zelf zal ik nooit kalfsvlees geven ivm met de weinig toegevoegde waarde, maar ik moet wel mijn complimenten geven voor het vlees van Richard, dat ziet er echt keurig uit hoor! Ik heb daar ook ooit eens besteld (2 jaar geleden) en dat was toen vette meuk. Ziet er nu er nu goed uit hoor!
Paard en rund zien er idd mooi uit . En zulke kleine hoeveelheden vet snij ik hier ook niet weg , mogen ze lekker oppeuzelen
ik voer vet ook gewoon het is zelfs goed, alleen moet het percentage spiervlees dan wel omhoog, dan wordt het een duur stukkie vlees
Ik heb heel af en toe kalfsvlees voor ze . Deze kwam ook bij Vers Voer vandaan , 7,80 voor 2 kilo en voordeliger bij grootverpakking . Maar ik voer het niet tevaak dus ik koop dan eens 2 kg

-
Eira
- 3-sterren

Ik ben ook erg blij met het runder- en het paardenvlees
De kalfssnippers bestel ik niet meer, ik had nu wat besteld om te kijken hoe het er uit ziet maar ik betaal dan liever wat meer voor mooier vlees. Eira krijgt het wel gewoon, ik heb ook niet zoveel. Dat Kalfsvlees van Versvoer ziet er wel beter uit, misschien dat ik dat ook eens ga proberen voor af en toe.
Dat rundsvlees en paardenvlees ziet er heel erg mooi uit.
Heeft misschien iemand al ooit eens wild besteld bij Richard versvoer (gans, patrijs, haas,...)? Ziet dat er ook zo mooi uit? Ben aan het twijfelen om daar eens een keer te bestellen, ik bestel normaal altijd bij Versvoer.nl, maar ze zijn wat beperkter in assortiment.
Heeft misschien iemand al ooit eens wild besteld bij Richard versvoer (gans, patrijs, haas,...)? Ziet dat er ook zo mooi uit? Ben aan het twijfelen om daar eens een keer te bestellen, ik bestel normaal altijd bij Versvoer.nl, maar ze zijn wat beperkter in assortiment.
Ik heb nog wat foto's liggen, maar zijn er wat veel, ik heb ze op mijn site staan:
http://users.pandora.be/guin9/LCportal/ ... ciers.html
En wat nog niet op de site staat:
Hazenvoorpoten met schouder van Versvoer

Kalkoenfilet in de snelverkoop van de supermarkt:

Rundsvleessnippers uit de supermarkt:

Rundssoepvlees in snelverkoop:

http://users.pandora.be/guin9/LCportal/ ... ciers.html
En wat nog niet op de site staat:
Hazenvoorpoten met schouder van Versvoer

Kalkoenfilet in de snelverkoop van de supermarkt:

Rundsvleessnippers uit de supermarkt:

Rundssoepvlees in snelverkoop:

Ik heb er laatst haas besteld maar dat waren eigenlijk alleen maar vellenLinsey schreef: Heeft misschien iemand al ooit eens wild besteld bij Richard versvoer (gans, patrijs, haas,...)?