Hoe zien jullie vleesjes eruit ?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Hoe zien jullie vleesjes eruit ?

Eira
3-sterren
3-sterren

Bericht door Eira »

Leuk! Ik zal ook wat foto's gaan maken de komende weken :)
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Mooi vlees, maar hier moet daar dan eerst het mes is anders gaat het of heel naar binnen of helemaal niet naar binnen. Botwerk gaat goed, maar grote stukken vlees nog steeds niet.

Hier moet ook alles gesneden worden of beide honden slikken het vrijwel zonder kauwen zo door :(
Doodeng, dus ik snij nu echt alles.
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Leuk! Ik probeer er aan te denken de komende tijd ook e.e.a. op de foto te zetten, met leverancier en prijs er bij.
johanna25

Bericht door johanna25 »

ik ben benieuwd  :)
madeleine
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door madeleine »

Ik heb nog kwartel, fazant kk en patrijs kk van degomeat hier in de vriezer liggen. Zodra ik die geef dan zal ik er ook wel even een foto maken en de prijs eventjes opzoeken.

De gewichten deze allemaal zijn gemiddeld 200 gram. kwarteltjes zitten er net onder.
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

smulpaap schreef: Dit kwam in dit geval bij Vers Voer vandaan . De A-kwaliteit en daar betaal je wel meer voor , laatste keer betaalde ik 4,25 . Maar als je een kilo hebt dan heb je ook een kilo en hoef je geen 4 ons vette muk weg te snijden . Percentage is 80/20 (vetgehalte )
Daar gaan we begin juni bestellen dat ziet er veelbelovend uit daar teken ik voor!
Bij Lupa betaal je 3.95 per kilo waarvan meer de helft vet is, dus als ik dit lamsvlees krijg ben ik tevreden.
Eira
3-sterren
3-sterren

Bericht door Eira »

Eendennekken - Richard Vers Voeding - €2,95 per kilo
Afbeelding

Kalfssnippers - Richard Vers Voeding - €3,00 per kilo
Afbeelding

Paardenstoofvlees 3% vet - Richard Vers Voeding - €3,75 per kilo
Afbeelding

Runderstoofvlees - Richard Vers Voeding - €3,75 per kilo
Afbeelding

Het paardenvlees en het rundvlees is echt prachtig, ik heb er niets aan vet af moeten halen. Het rundvlees kwam in hele stukken en het paardenvlees kwam ook in grote lappen. Ik heb er helemaal niets aan vet af hoeven halen, er zat alleen hier en daar een klein dun laagje aan de buitenkant van het vlees.
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

Zelf zal ik nooit kalfsvlees geven ivm met de weinig toegevoegde waarde, maar ik moet wel mijn complimenten geven voor het vlees van Richard, dat ziet er echt keurig uit hoor! Ik heb daar ook ooit eens besteld (2 jaar geleden) en dat was toen vette meuk. Ziet er nu er nu goed uit hoor!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Paard en rund zien er idd mooi uit . En zulke kleine hoeveelheden vet snij ik hier ook niet weg , mogen ze lekker oppeuzelen
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

ik voer vet ook gewoon het is zelfs goed, alleen moet het percentage spiervlees dan wel omhoog, dan wordt het een duur stukkie vlees
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ik heb heel af en toe kalfsvlees voor ze . Deze kwam ook bij Vers Voer vandaan , 7,80 voor 2 kilo en voordeliger bij grootverpakking . Maar ik voer het  niet tevaak dus ik koop dan eens 2 kg

Afbeelding
Eira
3-sterren
3-sterren

Bericht door Eira »

Ik ben ook erg blij met het runder-  en het paardenvlees :biggrin2: De kalfssnippers bestel ik niet meer, ik had nu wat besteld om te kijken hoe het er uit ziet maar ik betaal dan liever wat meer voor mooier vlees. Eira krijgt het wel gewoon, ik heb ook niet zoveel. Dat Kalfsvlees van Versvoer ziet er wel beter uit, misschien dat ik dat ook eens ga proberen voor af en toe.
Linsey
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Linsey »

Dat rundsvlees en paardenvlees ziet er heel erg mooi uit.
Heeft misschien iemand al ooit eens wild besteld bij Richard versvoer (gans, patrijs, haas,...)? Ziet dat er ook zo mooi uit? Ben aan het twijfelen om daar eens een keer te bestellen, ik bestel normaal altijd bij Versvoer.nl, maar ze zijn wat beperkter in assortiment.
Linsey
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Linsey »

Ik heb nog wat foto's liggen, maar zijn er wat veel, ik heb ze op mijn site staan:
http://users.pandora.be/guin9/LCportal/ ... ciers.html

En wat nog niet op de site staat:
Hazenvoorpoten met schouder van Versvoer
Afbeelding

Kalkoenfilet in de snelverkoop van de supermarkt:
Afbeelding

Rundsvleessnippers uit de supermarkt:
Afbeelding

Rundssoepvlees in snelverkoop:
Afbeelding
Hilde__
4-sterren
4-sterren

Bericht door Hilde__ »

Linsey schreef: Heeft misschien iemand al ooit eens wild besteld bij Richard versvoer (gans, patrijs, haas,...)?
Ik heb er laatst haas besteld maar dat waren eigenlijk alleen maar vellen  :-\ Ze eten het hier wel, maar ik koop het niet nog een keer. De rest van de bestelling (kwartels, duiven, duifkarkas) was prima! Die hazenschouders van versvoer zien er goed uit zeg!

Plaats reactie