martine-tom schreef: Dan zijn ze wel heul dominant als ze zelfs onthoofd nog zo benaderd moeten worden![]()
![]()
![]()
Was het eten lekker?
Moderator: Lizzy
martine-tom schreef: Dan zijn ze wel heul dominant als ze zelfs onthoofd nog zo benaderd moeten worden![]()
![]()
![]()
Op een gegeven moment ga je op ALLES letten.. Moet eigenlijk ook wel natuurlijk.. Hier hetzelfde, met dat elimineren zit je er zo bovenop dat alle afwijkende dingetjes op gaan vallen.eelke schreef: Misschien wel een beetje. Al is het gewoon erg belangrijk om hem goed in de gaten te houden tijdens het elimineren, en nu baal ik wel een beetje dat ik deze plekjes over het hoofd gezien heb.
Ok, hij blaast dus geen water maar hij blaast water weg,....handig, zeker iets voor trimsalons etc.eelke schreef: Misschien wel een beetje. Al is het gewoon erg belangrijk om hem goed in de gaten te houden tijdens het elimineren, en nu baal ik wel een beetje dat ik deze plekjes over het hoofd gezien heb. Houdt je de ene kant goed in de gaten, gaan ze stiekem aan de andere kant zitten
Wat haar betreft, kweet het niet, hij ziet er wel veel beter uit dan een half jaar geleden, ook de bovenkant. Net alsof hij zijn vacht extra aan het vernieuwen is nu. Het is deels ook zeker wel rui, maar ook wel een gedeelte van binnen denk ik. Al hoeft dat niet negatief te zijn vind ik.
En waterblazer is een krachtige hondenfohn. Dus dat blaast normaal het water uit de vacht, maar dus ook losse haren.
Mijn da zegt altijd goed opletten is goed genoeg. Verder gewoon baas en hond zijn zoals je altijd bent.keetje schreef:
Zo blijf je bezig maar ik moet wel zeggen dat ik ook echt overal op let, misschien wel te veel,.....