Titeren Rotterdam za. 2-6-2012 !!

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Re: Titeren Rotterdam za. 2-6-2012 !! (TIJDEN ZIJN GEWIJZIGD !!)

Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

Nyncke wil je Jantina voor mij zetten en niet na mij... Ik rijd namelijk met Miik mee..
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik heb overleg met Tannetje gehad, Joep gaat de weil niet krijgen, dus ik wil graag maar 1 keer die enting, voor Gijs :)

Nynke, ik geef jou ook nog twee honden tuigjes mee, die zijn van Ellen.
nicolette
4-sterren
4-sterren

Bericht door nicolette »

Hi,

Wil ook graag rabiës erbij. Heb tannetje al pb gestuurd dus die weet er van.

Gr. Nicolette
Nathascha
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nathascha »

Ik ben nog steeds bezig om hemel en aarde te bewegen.... ik kan je zeggen ... tis niet makkelijk.

Mijn man is bereid om te komen ri Rotterdam. Ik kan nl geen vrij krijgen, want mijn lieftallige collega die 3 weken op vakantie is geweest, heeft zich nu ook ziek gemeld  >:( mijn laatste hoop en redding dus...
Nu nog oppas aan regelen voor de pups. Normaal is dat niet moeilijk. Maar 2 juni zijn ze opeens jarig, weg, op vakantie, aant werk etc. etc. Wat een gedoe. Ik hou jullie op de hoogte!

Nynke  :-* bedankt voor al het werk dat je er toch ook voor doet om het een ieder naart zin te maken  :-*
margreet
5-sterren
5-sterren

Bericht door margreet »

Wat tik ik in op mijn tom tom?
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Nathascha schreef: Ik ben nog steeds bezig om hemel en aarde te bewegen.... ik kan je zeggen ... tis niet makkelijk.

Mijn man is bereid om te komen ri Rotterdam. Ik kan nl geen vrij krijgen, want mijn lieftallige collega die 3 weken op vakantie is geweest, heeft zich nu ook ziek gemeld >:( mijn laatste hoop en redding dus...
Nu nog oppas aan regelen voor de pups. Normaal is dat niet moeilijk. Maar 2 juni zijn ze opeens jarig, weg, op vakantie, aant werk etc. etc. Wat een gedoe. Ik hou jullie op de hoogte!

Nynke :-* bedankt voor al het werk dat je er toch ook voor doet om het een ieder naart zin te maken :-*
Getverderrie meis, wat een tegenslag !!! Ik hoop dat het goed komt !!! :-* :-*

margreet schreef: Wat tik ik in op mijn tom tom?
Doe maar de Molgerdijk. Als je die inrijd vanaf de IJsselmondse Randweg, zie je aan je rechterhand een groot grasveld waaraan je kunt zien dat er bebouwing heeft gestaan en ook weer nieuwe gebouwen komen. Als je voor dat grote veld staat en naar het veld kijkt, zie je rechts achteraan een klein gebouwtje tussen de bomen, daar is het :) :)

Voor de mensen die mijn mobiel nr willen; stuur me even een peebeetje, dan krijg je het :)
Laatst gewijzigd door Nynke op do 31 mei 2012, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Misschien een hele rare vraag...
Ik zie een hele strakke planning, moet er niet een koffie pauze voor Tannetje ingepland worden ?  :-*
WillyP
5-sterren
5-sterren

Bericht door WillyP »

Nynke schreef: Getverderrie meis, wat een tegenslag !!! Ik hoop dat het goed komt !!! :-* :-*

Doe maar de Molgerdijk. Als je die inrijd vanaf de IJsselmondse Randweg, zie je aan je rechterhand een groot grasveld waaraan je kunt zien dat er bebouwing heeft gestaan en ook weer nieuwe gebouwen komen. Als je voor dat grote veld staat en naar het veld kijkt, zie je rechts achteraan een klein gebouwtje tussen de bomen, daar is het :) :)

Voor de mensen die mijn mobiel nr willen; stuur me even een peebeetje, dan krijg je het :)
Voldoet Wendeldijk niet, zoals in de starttopic genoemd? Mijn navigatie is al vijf jaar oud. Ik wil graag wel je mobiele nr Nynke, je krijgt pb.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

WillyP schreef: Voldoet Wendeldijk niet, zoals in de starttopic genoemd? Mijn navigatie is al vijf jaar oud. Ik wil graag wel je mobiele nr Nynke, je krijgt pb.
De Wendeldijk als straatnaam bestaat niet meer, omdat die straat er niet meer ligt. Maar misschien pakt je tomtom hem nog wel, dat weet ik niet. Je hebt een pb terug :)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

miik schreef: Misschien een hele rare vraag...
Ik zie een hele strakke planning, moet er niet een koffie pauze voor Tannetje ingepland worden ? :-*
Ik vraag me ook wel af inderdaad hoe dat gaat :) koffie pauze lijkt me sowieso terecht! Is daar ook koffie, of moeten we wat meenemen? Wordt er een zaaltje gehuurd ofzo?
En, in die 5 min per hond...krijg je in die 5 min ook gelijk uitslag, of hoe werkt dat eigenlijk?
Waar wordt er een kaal plekje gemaakt?

Ben erg benieuwd hoe mijn bakbeesten zich gaan gedragen... :-[
A2Z
1-ster
1-ster

Bericht door A2Z »

Het adres bestaat bij mij nog wel op Google Maps :-)

https://maps.google.com/maps?q=Wendeldi ... lands&z=17
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Oh ja, en nog een vraag...krijg je een papiertje mee als de titer goed is? Als bewijsje zeg maar?
de Meiden
5-sterren
5-sterren

Bericht door de Meiden »

eelke schreef: Oh ja, en nog een vraag...krijg je een papiertje mee als de titer goed is? Als bewijsje zeg maar?
Wordt in het entingsboekje bijgeschreven..

Of Tannetje een koffiebreak kan nemen... natuurlijk niet, ze komt om te werken hoor, het is een flinke groep, dus niets koffie of thee !!!
Geintje, er is voldoende tijd voor een bakkie voor iedereen, want er wordt bloed afgenomen, wat ongeveer 20 min moet staan om een goed beeld te krijgen welke "stippen" er doorkleuren, naar aanleiding daavan geeft Tannetje het advies of er geent moet worden..
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

eelke schreef: Oh ja, en nog een vraag...krijg je een papiertje mee als de titer goed is? Als bewijsje zeg maar?
Daarom moet je ook je entingboekje(s) meenemen, heel belangrijk !!!!

Ik schrijf dit maar even groot zodat iedereen het leest ;)
anja247
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Bericht door anja247 »

is het te laat om aan te geven dat sam morgen ook de weil enting moet hebben?
ik dacht dat weil iig jaarlijks moest...

Plaats reactie