Titeren Rotterdam za. 2-6-2012 !!
Moderator: Lizzy
Re: Titeren Rotterdam za. 2-6-2012 !! (TIJDEN ZIJN GEWIJZIGD !!)
Nyncke wil je Jantina voor mij zetten en niet na mij... Ik rijd namelijk met Miik mee..
Ik heb overleg met Tannetje gehad, Joep gaat de weil niet krijgen, dus ik wil graag maar 1 keer die enting, voor Gijs 
Nynke, ik geef jou ook nog twee honden tuigjes mee, die zijn van Ellen.
Nynke, ik geef jou ook nog twee honden tuigjes mee, die zijn van Ellen.
Hi,
Wil ook graag rabiës erbij. Heb tannetje al pb gestuurd dus die weet er van.
Gr. Nicolette
Wil ook graag rabiës erbij. Heb tannetje al pb gestuurd dus die weet er van.
Gr. Nicolette
Ik ben nog steeds bezig om hemel en aarde te bewegen.... ik kan je zeggen ... tis niet makkelijk.
Mijn man is bereid om te komen ri Rotterdam. Ik kan nl geen vrij krijgen, want mijn lieftallige collega die 3 weken op vakantie is geweest, heeft zich nu ook ziek gemeld
mijn laatste hoop en redding dus...
Nu nog oppas aan regelen voor de pups. Normaal is dat niet moeilijk. Maar 2 juni zijn ze opeens jarig, weg, op vakantie, aant werk etc. etc. Wat een gedoe. Ik hou jullie op de hoogte!
Nynke
bedankt voor al het werk dat je er toch ook voor doet om het een ieder naart zin te maken 
Mijn man is bereid om te komen ri Rotterdam. Ik kan nl geen vrij krijgen, want mijn lieftallige collega die 3 weken op vakantie is geweest, heeft zich nu ook ziek gemeld
Nu nog oppas aan regelen voor de pups. Normaal is dat niet moeilijk. Maar 2 juni zijn ze opeens jarig, weg, op vakantie, aant werk etc. etc. Wat een gedoe. Ik hou jullie op de hoogte!
Nynke
Wat tik ik in op mijn tom tom?
Getverderrie meis, wat een tegenslag !!! Ik hoop dat het goed komt !!!Nathascha schreef: Ik ben nog steeds bezig om hemel en aarde te bewegen.... ik kan je zeggen ... tis niet makkelijk.
Mijn man is bereid om te komen ri Rotterdam. Ik kan nl geen vrij krijgen, want mijn lieftallige collega die 3 weken op vakantie is geweest, heeft zich nu ook ziek gemeldmijn laatste hoop en redding dus...
Nynkebedankt voor al het werk dat je er toch ook voor doet om het een ieder naart zin te maken
![]()
Doe maar de Molgerdijk. Als je die inrijd vanaf de IJsselmondse Randweg, zie je aan je rechterhand een groot grasveld waaraan je kunt zien dat er bebouwing heeft gestaan en ook weer nieuwe gebouwen komen. Als je voor dat grote veld staat en naar het veld kijkt, zie je rechts achteraan een klein gebouwtje tussen de bomen, daar is hetmargreet schreef: Wat tik ik in op mijn tom tom?
Voor de mensen die mijn mobiel nr willen; stuur me even een peebeetje, dan krijg je het
Laatst gewijzigd door Nynke op do 31 mei 2012, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien een hele rare vraag...
Ik zie een hele strakke planning, moet er niet een koffie pauze voor Tannetje ingepland worden ?
Ik zie een hele strakke planning, moet er niet een koffie pauze voor Tannetje ingepland worden ?
Voldoet Wendeldijk niet, zoals in de starttopic genoemd? Mijn navigatie is al vijf jaar oud. Ik wil graag wel je mobiele nr Nynke, je krijgt pb.Nynke schreef: Getverderrie meis, wat een tegenslag !!! Ik hoop dat het goed komt !!!![]()
Doe maar de Molgerdijk. Als je die inrijd vanaf de IJsselmondse Randweg, zie je aan je rechterhand een groot grasveld waaraan je kunt zien dat er bebouwing heeft gestaan en ook weer nieuwe gebouwen komen. Als je voor dat grote veld staat en naar het veld kijkt, zie je rechts achteraan een klein gebouwtje tussen de bomen, daar is het![]()
![]()
Voor de mensen die mijn mobiel nr willen; stuur me even een peebeetje, dan krijg je het![]()
De Wendeldijk als straatnaam bestaat niet meer, omdat die straat er niet meer ligt. Maar misschien pakt je tomtom hem nog wel, dat weet ik niet. Je hebt een pb terugWillyP schreef: Voldoet Wendeldijk niet, zoals in de starttopic genoemd? Mijn navigatie is al vijf jaar oud. Ik wil graag wel je mobiele nr Nynke, je krijgt pb.
Ik vraag me ook wel af inderdaad hoe dat gaatmiik schreef: Misschien een hele rare vraag...
Ik zie een hele strakke planning, moet er niet een koffie pauze voor Tannetje ingepland worden ?![]()
En, in die 5 min per hond...krijg je in die 5 min ook gelijk uitslag, of hoe werkt dat eigenlijk?
Waar wordt er een kaal plekje gemaakt?
Ben erg benieuwd hoe mijn bakbeesten zich gaan gedragen...
Het adres bestaat bij mij nog wel op Google Maps :-)
https://maps.google.com/maps?q=Wendeldi ... lands&z=17
https://maps.google.com/maps?q=Wendeldi ... lands&z=17
Oh ja, en nog een vraag...krijg je een papiertje mee als de titer goed is? Als bewijsje zeg maar?
Wordt in het entingsboekje bijgeschreven..eelke schreef: Oh ja, en nog een vraag...krijg je een papiertje mee als de titer goed is? Als bewijsje zeg maar?
Of Tannetje een koffiebreak kan nemen... natuurlijk niet, ze komt om te werken hoor, het is een flinke groep, dus niets koffie of thee !!!
Geintje, er is voldoende tijd voor een bakkie voor iedereen, want er wordt bloed afgenomen, wat ongeveer 20 min moet staan om een goed beeld te krijgen welke "stippen" er doorkleuren, naar aanleiding daavan geeft Tannetje het advies of er geent moet worden..
Daarom moet je ook je entingboekje(s) meenemen, heel belangrijk !!!!eelke schreef: Oh ja, en nog een vraag...krijg je een papiertje mee als de titer goed is? Als bewijsje zeg maar?
Ik schrijf dit maar even groot zodat iedereen het leest
is het te laat om aan te geven dat sam morgen ook de weil enting moet hebben?
ik dacht dat weil iig jaarlijks moest...
ik dacht dat weil iig jaarlijks moest...