verder is alles wel lekker
tijdelijk niet lekker: tamme eend, kippenvleugels en ree/hert
nooit lekker: iets met vacht, ook niet als het zelf gevangen is.
Moderator: Lizzy
Ja heb je je hond niet een dag gemistzhiva schreef: heb jij mijn hond te eten gehad?
De beschrijving klopt geheel!
vroeg me al af waar ze nu weer uithing....Extreme schreef: Ja heb je je hond niet een dag gemist
3 dagen niets eten????zhiva schreef:
Ik moet wel eerlijk bekennen als ze weer eens 3 dagen niets eet omdat madam het niet lekker vind is af en toe iets minder grappig is...
Extreme schreef: 3 dagen niets eten????![]()
![]()
Nee denk niet dat het danis, en ze is dan ook niet te paaien met iets erbij/erdoor heen? Pfff lijkt me echt lastig als je hond het niet blieft, en dan voor zoveel dagen. Is het dan gewoon omdat bv konijn op het menu staat, of omdat ze haar bui heeft en niks lekker vind?
Misschien moet je "dreigen"met als je je bak niet leeg eet krijg je brokken van me hoor
Ze zijn van harte welkom hoor, misschien dat Kaya dan wel eetof anders shiva mocht je in de toekomst ooit 1 of 2 labradors voor je deur zien staan, dan weet je dan ze het hier niet lekker vinden en komen smikkelen bij jou![]()

oeff das een echte voor keurbordie schreef: ja hier ook voorkeur en fazant word echt niet gegeten...haaskk van arjan of kukeleku is jammieeee, maar haasorgaan
is vies...., zalmmmmmmmmmkop en lijf, parelhoenkk en vse eend word met smaak gegeten.
lama hert paard lust ie ook niet, paard gedroogd weer wel.
lam is ie ook dol op.
rund gaat...
eendevoeten en kippevoeten lust ie niet...
konijn patrijs lust ie ook niet
witvis alleen gedroogd. groente alleen gemixt door gemalen vlees.
makreel, nou oke als t echt moet...
zalm dus liefst elke dag mmmmmmmm
dingen met vacht zijn Yuck...
kip gaat wel nekken zijn lekker als ze gedroogd zijn...
gans is vies en ganzenei met kuiken erin mmmmmm
lever nier long is vies maar dat maal ik , dus maak zelf mn orgaanmix.
en doe er dan pens door en dan is t mmmmmmmmmm
knoflook en zeewier gaan er ook prima in als t gemengd is met gemalen vlees.
tot gisteravond mn vleesmolen stuk ging.....pfffff gelukkig was ik net klaar met orgaan malen....tycolaika schreef: oeff das een echte voor keurdat heb ik hier gelukkig helemaal niet