Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Ik ken iemand met een trimsalon... zal ik eens navragen of zij contact heeft met een groothandelaar??

Dat zou miss wel eens handig kunnen zijn.
Ik wil ook graag meedoen dan! 
Da's handig Vivianne
, laat je het even weten? Tot zover lijkt die van Aquillo het voordeligst 
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Ik heb in principe ook wel interesse maar het model verschilt wel he als ik de
sites van Aquillo bekijk. Sommige zijn gewoon recht en de andere zijn voorgevormd.
Ik heb voorkeur voor die voorgevormde omdat die makkelijker mee te werken zijn
sites van Aquillo bekijk. Sommige zijn gewoon recht en de andere zijn voorgevormd.
Ik heb voorkeur voor die voorgevormde omdat die makkelijker mee te werken zijn
ik heb ze nog eens bekeken, maar alle plaatjes zijn het zelfde dus ik weet niet wat je met recht bedoeld. Ze hebben allemaal ingeponste randen
zie de originele site ervan.. Anders mogen ze geen tick key heten. http://www.tickkey.com/index.html
zie de originele site ervan.. Anders mogen ze geen tick key heten. http://www.tickkey.com/index.html
Laatst gewijzigd door Aquillo op zo 24 jun 2012, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb even gekeken bij een bestelling vanaf 20 van die dingen kom je uit zonder verzendkosten. Dus naar een adres laten sturen en dan kunnen ze per stuk verzonden worden in een envelop.. kost dan maar 1 postzegel en een envelopje. of bij een vleestransport gedaan kunnen worden.Aquillo schreef: http://www.hondentrainingenshop.nl/hond ... -pack.html
hier is die 4,95
Maar bij deze kun je de kleur niet aangevenAquillo schreef: Ik heb even gekeken bij een bestelling vanaf 20 van die dingen kom je uit zonder verzendkosten. Dus naar een adres laten sturen en dan kunnen ze per stuk verzonden worden in een envelop.. kost dan maar 1 postzegel en een envelopje. of bij een vleestransport gedaan kunnen worden.![]()
De kleur vind ik niet interessant als het me geld kan schelen.
Het is immers geen halsband 
-
De Geijsjes
- 5-sterren

OhAquillo schreef: ik heb ze nog eens bekeken, maar alle plaatjes zijn het zelfde dus ik weet niet wat je met recht bedoeld. Ze hebben allemaal ingeponste randen
is dezelfde inderdaad.
Ik heb een tijdje geleden zo'n 'koevoetje' gekregen. Is eigenlijk hetzelfde principe als deze. Helaas kon ik met dat ding niet overweg, de kleintje glipte er langs heen en ben weer overgestapt naar het traditionele tangetje. Heb wel nog positieve ervaring over tickkey gehoord. Mss dat ik met een leuk prijsje hem toch eens uit wil proberen.
Ik woon niet zo ver van Zevenhuizen vandaan, dus misschien kunnen we samen bestellen?TessaThomas schreef: Ik vind het nog moeilijk om die Verzamelplaats in de gaten te houden. Zag net een topic waarvan het lijntje langs zevenhuizen gaat, ideaal. Maar geen ruimte in de vriezer voor 10kg. Pffff![]()
Die koevoetjes heb je in 2 verschillende groottes, Eertje, ook een kleiner modelletje voor de ukkies. Ik heb ze allebei, maar heb pas een tekentang gekregen en die vind ik veel fijner werken.Eertje schreef: Ik heb een tijdje geleden zo'n 'koevoetje' gekregen. Is eigenlijk hetzelfde principe als deze. Helaas kon ik met dat ding niet overweg, de kleintje glipte er langs heen en ben weer overgestapt naar het traditionele tangetje. Heb wel nog positieve ervaring over tickkey gehoord. Mss dat ik met een leuk prijsje hem toch eens uit wil proberen.
Ik heb ook twee maten, maar na gepruts en het niet willen lukken, greep ik gewoon weer naar de ouderwetse tang! Uh.. niet dat dat altijd zo soepel werkt!Jasmin schreef: Die koevoetjes heb je in 2 verschillende groottes, Eertje, ook een kleiner modelletje voor de ukkies. Ik heb ze allebei, maar heb pas een tekentang gekregen en die vind ik veel fijner werken.
De honden werken ook niet altijd lekker mee. De jongste, Missy, wilt altijd meehelpen en ze uit de tekentang halen of ze gewoon zelf uit d'r lijf trekken!