Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Ik ken iemand met een trimsalon... zal ik eens navragen of zij contact heeft met een groothandelaar??

:biggrin2:
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

Dat zou miss wel eens handig kunnen zijn.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik wil ook graag meedoen dan!  :biggrin2:
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Da's handig Vivianne :) :) , laat je het even weten?  Tot zover lijkt die van Aquillo het voordeligst  :)
De Geijsjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door De Geijsjes »

Ik heb in principe ook wel interesse maar het model verschilt wel he als ik de
sites van Aquillo bekijk. Sommige zijn gewoon recht en de andere zijn voorgevormd.
Ik heb voorkeur voor die voorgevormde omdat die makkelijker mee te werken zijn  ;)
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

ik heb ze nog eens bekeken, maar alle plaatjes zijn het zelfde dus ik weet niet wat je met recht bedoeld. Ze hebben allemaal ingeponste randen

zie de originele site ervan.. Anders mogen ze geen tick key heten. http://www.tickkey.com/index.html
Laatst gewijzigd door Aquillo op zo 24 jun 2012, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

Ik heb even gekeken bij een bestelling vanaf 20 van die dingen kom je uit zonder verzendkosten. Dus naar een adres laten sturen en dan kunnen ze per stuk verzonden worden in een envelop.. kost dan maar 1 postzegel en een envelopje. of bij een vleestransport gedaan kunnen worden. :D
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Aquillo schreef: Ik heb even gekeken bij een bestelling vanaf 20 van die dingen kom je uit zonder verzendkosten. Dus naar een adres laten sturen en dan kunnen ze per stuk verzonden worden in een envelop.. kost dan maar 1 postzegel en een envelopje. of bij een vleestransport gedaan kunnen worden. :D
Maar bij deze kun je de kleur niet aangeven >:( >:( ::)
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

De kleur vind ik niet interessant  als het me geld kan schelen.  ;D Het is immers geen halsband :P
De Geijsjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door De Geijsjes »

Aquillo schreef: ik heb ze nog eens bekeken, maar alle plaatjes zijn het zelfde dus ik weet niet wat je met recht bedoeld. Ze hebben allemaal ingeponste randen

zie de originele site ervan.. Anders mogen ze geen tick key heten. http://www.tickkey.com/index.html
Oh :-[ ja nu zie ik het. Op sommige sites geven ze de achterkant weer en andere sites weer de voorkant maar het
is dezelfde inderdaad. :)
Eertje
4-sterren
4-sterren

Bericht door Eertje »

Ik heb een tijdje geleden zo'n 'koevoetje' gekregen. Is eigenlijk hetzelfde principe als deze. Helaas kon ik met dat ding niet overweg, de kleintje glipte er langs heen en ben weer overgestapt naar het traditionele tangetje. Heb wel nog positieve ervaring over tickkey gehoord. Mss dat ik met een leuk prijsje hem toch eens uit wil proberen.
Eertje
4-sterren
4-sterren

Bericht door Eertje »

dubbel
itslein
2-sterren
2-sterren

Bericht door itslein »

TessaThomas schreef: Ik vind het nog moeilijk om die Verzamelplaats in de gaten te houden. Zag net een topic waarvan het lijntje langs zevenhuizen gaat, ideaal. Maar geen ruimte in de vriezer voor 10kg. Pffff :D
Ik woon niet zo ver van Zevenhuizen vandaan, dus misschien kunnen we samen bestellen?
Jasmin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jasmin »

Eertje schreef: Ik heb een tijdje geleden zo'n 'koevoetje' gekregen. Is eigenlijk hetzelfde principe als deze. Helaas kon ik met dat ding niet overweg, de kleintje glipte er langs heen en ben weer overgestapt naar het traditionele tangetje. Heb wel nog positieve ervaring over tickkey gehoord. Mss dat ik met een leuk prijsje hem toch eens uit wil proberen.
Die koevoetjes heb je in 2 verschillende groottes, Eertje, ook een kleiner modelletje voor de ukkies. Ik heb ze allebei, maar heb pas een tekentang gekregen en die vind ik veel fijner werken.
Eertje
4-sterren
4-sterren

Bericht door Eertje »

Jasmin schreef: Die koevoetjes heb je in 2 verschillende groottes, Eertje, ook een kleiner modelletje voor de ukkies. Ik heb ze allebei, maar heb pas een tekentang gekregen en die vind ik veel fijner werken.
Ik heb ook twee maten, maar na gepruts en het niet willen lukken, greep ik gewoon weer naar de ouderwetse tang! Uh.. niet dat dat altijd zo soepel werkt!
De honden werken ook niet altijd lekker mee. De jongste, Missy, wilt altijd meehelpen en ze uit de tekentang halen of ze gewoon zelf uit d'r lijf trekken!

Plaats reactie