Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!

me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!

Bericht door me and my boys »

Marlou-Kamiel schreef: nieuwe operatie, milt moet eruit
nuu geopereerd en bloed van hond van een vriendin

chirurg belt als hij klaar is

ben evenbij haar geweest............... mijn lieve mooistesterkste knapste  beauceronnemeisje :-* :smitten:
:smitten: :smitten:
en ze kwispelde en kwispelde....
ik vond je al zo stil...
:duimen:
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

, Milt eruit  heftig....
Ik duim verder  :)
Sweet Dutchess
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sweet Dutchess »

Och jee, de milt eruit ...
Veel succes en de duimen draaien weer hiezo  :bigarmhug: :duimen:
chooky
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door chooky »

Duim duim duim duim duim duim duim :-*
En een dikke knuffel!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

dit was wellicht waarom ze niet helemaal goed opknapte

haar stollingsfactoren waren vandaag wel beter, goed.. gelukkig, anders had dit niet eens gekund................................

die camera met die lege kennel.... pff..

en nu DOORZETTEN BONNIE!! :bigarmhug: :bigarmhug:
Kinnie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kinnie »

Ach gos....
Sterkte met wachten en hopelijk knapt ze nu wel lekker weer op....!!
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

Ik heb wel gelezen maar nog niet gereageerd. Ik wist niet goed wat te schrijven omdat het wel erg veel is en ik zulke operaties heb meegemaakt en te veel weet  :-\
HT niet in orde, da's niet goeoeoeoeoeoed.
Milt eruit..... hopen dat ze nu opknapt!

Het is een wonder als ze dit alles goed doorstaat maar wonderen zijn de wereld niet uit!
Ik ga loeihard duimen dat het nu berg opwaarts gaat, jullie verdienen het!  :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

O. Dus. Goh. Niet helemaal het nieuws waar ik op hoopte, maar goed. Hopelijk zorgt dit dan voor de omslag in blijvend positieve richting! En we duimen uiteraard gewoon door!
sella

Bericht door sella »

Ik hoop dat de milt eruit de oplossing is en dat ze dan kan opknappen en snel van de ic af en dan snel naar huis.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Waarom hebben ze dat niet gelijk gedaan. Ik weet niet beter dan dat bij een maagkanteling de milt er altijd uitgehaald wordt. Maar wat Edith zegt is helemaal hoe ik er ook over denk:

Quote Fido
Het is een wonder als ze dit alles goed doorstaat maar wonderen zijn de wereld niet uit!
Ik ga loeihard duimen dat het nu berg opwaarts gaat, jullie verdienen het! 

Ik blijf vreselijk hard voor Bonnie duimen.  :-* :-*
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

:duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug:
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

we duimen dat het nu weer beter gaat :duimen: :duimen: :bigarmhug:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

oke, daar ben ik weer....

ze is er nog.... :-* :-*
milt eruit, en maag zag er goed uit....

er was sprake van trombosering in de milt daarom moest die er nu uit
diffuse intravasale stolling, dit beeld had ze al dagen maar men wist niet waar het probleem zat..

omdat de milt niet bij kanteling betrokken was heeft hij die laten zitten
dit was dezelfde chirurg als die de kanteling geopereerd heeft, vorige week donderdag

er is nu alleen een ander probleem.... toch een ontstekingsproces bezig in de buik. terwijl daarstraks uit cellen die gepuncteerd waren bleek van niet.. ?..?..
2 liter vocht uit de buik gehaad en ze ligt nu aan een zuigapparaat dat het vocht weg zuigt

ik ben een beetje stuk inmiddels

de komende 2-3 dagen zijn weer kritiek en we gaan weer volop hopen, duimen bidden.. positief blijven zei chirurg!!
hij vindt dit eigenlijk al een wondertje dat ze alles zo doorstaan heeft.. sterk meisje!! :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Oww wat erg dat er weer een operatie moest komen. :'( :'(

Maar we blijven positief en gaan nog harder duimen  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

Voor jullie heb ik diep respect dat jullie dit allemaal toch positief proberen te doorstaan.

Al ken ik jullie niet toch een hele dikke  :bigarmhug: :bigarmhug: :-*
Zwerver
2-sterren
2-sterren

Bericht door Zwerver »

Het is en blijft een beauceronmeisje, ze is supersterk. En ze wil gewoon bij jullie blijven, anders had ze dit nooit kunnen doorstaan. We gaan gewoon door met duimen en haar kracht sturen, het gaat haar lukken, jullie vechtertje.
En ook voor jullie natuurlijk veel kracht en positieve gedachten, heb vertrouwen in haar vechtlust.

Plaats reactie