ik vond je al zo stil...Marlou-Kamiel schreef: nieuwe operatie, milt moet eruit
nuu geopereerd en bloed van hond van een vriendin
chirurg belt als hij klaar is
ben evenbij haar geweest............... mijn lieve mooistesterkste knapste beauceronnemeisje![]()
![]()
en ze kwispelde en kwispelde....
Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
Re: heel veel duimen nodig.... maagtorsie, ze knokt zo hard mijn lieve Bonbonnetje!!
, Milt eruit heftig....
Ik duim verder
Ik duim verder
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Och jee, de milt eruit ...
Veel succes en de duimen draaien weer hiezo

Veel succes en de duimen draaien weer hiezo
Duim duim duim duim duim duim duim 
En een dikke knuffel!
En een dikke knuffel!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

dit was wellicht waarom ze niet helemaal goed opknapte
haar stollingsfactoren waren vandaag wel beter, goed.. gelukkig, anders had dit niet eens gekund................................
die camera met die lege kennel.... pff..
en nu DOORZETTEN BONNIE!!

haar stollingsfactoren waren vandaag wel beter, goed.. gelukkig, anders had dit niet eens gekund................................
die camera met die lege kennel.... pff..
en nu DOORZETTEN BONNIE!!
Ach gos....
Sterkte met wachten en hopelijk knapt ze nu wel lekker weer op....!!
Sterkte met wachten en hopelijk knapt ze nu wel lekker weer op....!!
Ik heb wel gelezen maar nog niet gereageerd. Ik wist niet goed wat te schrijven omdat het wel erg veel is en ik zulke operaties heb meegemaakt en te veel weet 
HT niet in orde, da's niet goeoeoeoeoeoed.
Milt eruit..... hopen dat ze nu opknapt!
Het is een wonder als ze dit alles goed doorstaat maar wonderen zijn de wereld niet uit!
Ik ga loeihard duimen dat het nu berg opwaarts gaat, jullie verdienen het!
HT niet in orde, da's niet goeoeoeoeoeoed.
Milt eruit..... hopen dat ze nu opknapt!
Het is een wonder als ze dit alles goed doorstaat maar wonderen zijn de wereld niet uit!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O. Dus. Goh. Niet helemaal het nieuws waar ik op hoopte, maar goed. Hopelijk zorgt dit dan voor de omslag in blijvend positieve richting! En we duimen uiteraard gewoon door!
-
sella
Ik hoop dat de milt eruit de oplossing is en dat ze dan kan opknappen en snel van de ic af en dan snel naar huis.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Waarom hebben ze dat niet gelijk gedaan. Ik weet niet beter dan dat bij een maagkanteling de milt er altijd uitgehaald wordt. Maar wat Edith zegt is helemaal hoe ik er ook over denk:
Quote Fido
Ik blijf vreselijk hard voor Bonnie duimen.

Quote Fido
Ik blijf vreselijk hard voor Bonnie duimen.
we duimen dat het nu weer beter gaat

-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

oke, daar ben ik weer....
ze is er nog....

milt eruit, en maag zag er goed uit....
er was sprake van trombosering in de milt daarom moest die er nu uit
diffuse intravasale stolling, dit beeld had ze al dagen maar men wist niet waar het probleem zat..
omdat de milt niet bij kanteling betrokken was heeft hij die laten zitten
dit was dezelfde chirurg als die de kanteling geopereerd heeft, vorige week donderdag
er is nu alleen een ander probleem.... toch een ontstekingsproces bezig in de buik. terwijl daarstraks uit cellen die gepuncteerd waren bleek van niet.. ?..?..
2 liter vocht uit de buik gehaad en ze ligt nu aan een zuigapparaat dat het vocht weg zuigt
ik ben een beetje stuk inmiddels
de komende 2-3 dagen zijn weer kritiek en we gaan weer volop hopen, duimen bidden.. positief blijven zei chirurg!!
hij vindt dit eigenlijk al een wondertje dat ze alles zo doorstaan heeft.. sterk meisje!!

ze is er nog....
milt eruit, en maag zag er goed uit....
er was sprake van trombosering in de milt daarom moest die er nu uit
diffuse intravasale stolling, dit beeld had ze al dagen maar men wist niet waar het probleem zat..
omdat de milt niet bij kanteling betrokken was heeft hij die laten zitten
dit was dezelfde chirurg als die de kanteling geopereerd heeft, vorige week donderdag
er is nu alleen een ander probleem.... toch een ontstekingsproces bezig in de buik. terwijl daarstraks uit cellen die gepuncteerd waren bleek van niet.. ?..?..
2 liter vocht uit de buik gehaad en ze ligt nu aan een zuigapparaat dat het vocht weg zuigt
ik ben een beetje stuk inmiddels
de komende 2-3 dagen zijn weer kritiek en we gaan weer volop hopen, duimen bidden.. positief blijven zei chirurg!!
hij vindt dit eigenlijk al een wondertje dat ze alles zo doorstaan heeft.. sterk meisje!!
Oww wat erg dat er weer een operatie moest komen.

Maar we blijven positief en gaan nog harder duimen

Voor jullie heb ik diep respect dat jullie dit allemaal toch positief proberen te doorstaan.
Al ken ik jullie niet toch een hele dikke

Maar we blijven positief en gaan nog harder duimen
Voor jullie heb ik diep respect dat jullie dit allemaal toch positief proberen te doorstaan.
Al ken ik jullie niet toch een hele dikke
Het is en blijft een beauceronmeisje, ze is supersterk. En ze wil gewoon bij jullie blijven, anders had ze dit nooit kunnen doorstaan. We gaan gewoon door met duimen en haar kracht sturen, het gaat haar lukken, jullie vechtertje.
En ook voor jullie natuurlijk veel kracht en positieve gedachten, heb vertrouwen in haar vechtlust.
En ook voor jullie natuurlijk veel kracht en positieve gedachten, heb vertrouwen in haar vechtlust.