Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
Wat fijn om deze positieve berichten te lezen....die foto....erg aandoenlijk!
Hoop dat het vanavond wat eten betreft ook een beetje wil lukken
Misschien kan je over een paar dagen Bonnie weer op d'r eigen plekkie hebben.....
Ik duim ervoor
Hoop dat het vanavond wat eten betreft ook een beetje wil lukken
Misschien kan je over een paar dagen Bonnie weer op d'r eigen plekkie hebben.....
Ik duim ervoor
Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!
Duim nog steeds voor Bonnie! Ik ben heel blij om te lezen dat ze kleine stapjes vooruit maakt.
Sterkte
Sterkte
-
DJARA
- 4-sterren

- Contacteer:
En of ik het blafheksje ken......
Ook wel Mevrouw Dwingeland genoemd.....
Ik zag dat er om wat foto's gevraagd werd, u vraagt wij draaien.
Inderdaad pissen als een vent.. (helaas slechte kwaliteit)

Een van haar mooiste liefdes uitingen met Sten....

Hier met haar andere "minnaar" Kamiel.... Oohhh kamieltje....

Bankje kent zij/ kennen zij goed....

Volgens mij heeft zij een kleine voorkeur voor dat lieve Belgje.

Lekker wijffie!!!!!

En ik hoop van ganser harte dat het meisje vanaf maandag gewoon weer op haar eigen plekje mag liggen en
weer mag HEERSEN over die twee kerels van HAAR!!!!!

Kom op Bonnie, volgens mij ben je er bijna!!!

Ik hoop maar dat het niet teveel foto's zijn.....
Ik zag dat er om wat foto's gevraagd werd, u vraagt wij draaien.
Inderdaad pissen als een vent.. (helaas slechte kwaliteit)

Een van haar mooiste liefdes uitingen met Sten....

Hier met haar andere "minnaar" Kamiel.... Oohhh kamieltje....

Bankje kent zij/ kennen zij goed....

Volgens mij heeft zij een kleine voorkeur voor dat lieve Belgje.

Lekker wijffie!!!!!

En ik hoop van ganser harte dat het meisje vanaf maandag gewoon weer op haar eigen plekje mag liggen en
weer mag HEERSEN over die twee kerels van HAAR!!!!!

Kom op Bonnie, volgens mij ben je er bijna!!!
Ik hoop maar dat het niet teveel foto's zijn.....
Laatst gewijzigd door DJARA op za 22 dec 2012, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een mooie meid is Bonnie!! Erg fijn dat deze foto's geplaatst zijn (heb nu een beter beeld van het meisje dat al dagen in onze gedachten is).
WAT een power heeft die meid ( en jullie ook) 
Wat een heerlijke foto's van die sterke meid
Enne Jeroen meer foto's zien wij hier graag 
- Joyce1985
- 5-sterren

Te veel foto's? Ik vind het erg weinig! 
Wat een mooie, pittige tante is Bonnie
Wat een mooie, pittige tante is Bonnie
-
DJARA
- 4-sterren

- Contacteer:
Hier nog wat fotootjes van Bonnie... Ik heb lang gezocht maar dit zijn de enige die enigszins bruikbaar zijn.

Met een mooi sexy tuigje aan!!

Hahaha hier doe ik wat trucjes met Sten..
Maar het gaat natuurlijk om het meisje op de voorgrond, dit is zo'n 5 jaar geleden.

Kom kom niet zo verlegen meisje....

En ja hoor, ook Bonnie heeft af en toe rust!!!

Met een mooi sexy tuigje aan!!

Hahaha hier doe ik wat trucjes met Sten..
Maar het gaat natuurlijk om het meisje op de voorgrond, dit is zo'n 5 jaar geleden.

Kom kom niet zo verlegen meisje....

En ja hoor, ook Bonnie heeft af en toe rust!!!

Leuke foto's!!! Ben benieuwd hoe het vanavond is gegaan in het ziekenhuis met Bon!! Of de pens dr met smaak in is gegaan 
ja ik ben ook wel benieuwd,
maar ze zullen ook wel doodmoe zijn..
maar ze zullen ook wel doodmoe zijn..
Mona dat denk ik ook wel, ik heb diep respect voor ze zoals ze het doen....Ik hoop dat ze Bon snel weer lekker thuis hebben
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

hi!
leuk Jeroen, al die foto`s!! echt tof
, ik heb die niet eens denk ik.. of ergens heeeel ver weg??
ik vond er net ook al een aantal in mn mailbox van jou, van lang geleden maar zeker erg dierbaar!!
vanavond: ietsje helderder maar die methadon en ketamine en zeker ook alles wat en dat er gebeurd is: 2 keer geopereerd en 3 keer narcose en alle gedoe er om heen 11 dagen opname nu... pff het eist zn tol hoor! het is heel erg heftig, en Bonnie is helemaal niet de Bonnie die ik ken.. ja, ik weet dat ze er `in` zit.. zoiets, ik kan het niet goed benoemen..
ze moet weer `wakker` worden en van heeeel ver komen.... het valt niet mee.. het is heel vervreemdend........
op de een of andere manier is ze een beetje anti. ze wil niet. niet eten, niet bij mij liggen (ze draait gewoon om en gaat met kont naar mij toe liggen)
even mee naar buiten genomen.. gewoon los zonder riempje (zo mag ze ook soms in het kantoor lopen hoorde ik, haha, heeft ze mooi voor elkaar, charmeurtje ;-) ;-) )
ze doet een grote plas en ze loopt wel met me mee maar zonder veel energie en zin....
ja, het gaat allemaal echt heeeeeeeel langzaam
eten? nee.. wil ze echt niet, en ik ga er geen grote strijd van maken
vandaag gekookte pens: nee en die paarden(rodi-achtige) worst: heeeel klein beetje omdat ik het erin gefrot heb, wat ze dan wel doorslikte uiteindelijk
ach, die worst wil ik af en toen nog wel proberen maar ik ga geen hele toeren uithalen; ze kan ook met neussonde naar huis (dat wist ik al) en dan doen we het gewoon zo ;-)
ze wil vooral slapen en bijkomen
en nou, dat mag!
wellicht, als ze maandag naar huis komt, gaat Jos met de mannen 2 dagen naar zijn zus (waar we eigenlijk heen zouden gaan voor kerstdiner) en dan blijf ik lekker in alle, en dan ook ALLE, rust thuis met Bon. niks hoeft, alles mag; 2 dagen slapen en gewoon samen zijn. gewoon in huis en tuin, meer zal niet kunnen en dat geeft ook niet..
en de 2 mannen moeten haar echt even ontzien; ze valt al om als ze aangekeken wordt, bij wijze van spreken
ze ligt nu lekker te slapen zie ik op de cam en heeft net eerst voorpootjes gelikt en wat water gedronken. ze houdt alles in de gaten (ligt meestal strategisch, óf duidelijk met haar koppie naar een hoek, afgewnd en wil rust..
ik denk dat ze het heel goed doet in die zin dat ze voelt wat goed voor haar is en wat ze moet doen. sterk meisje waar ik heel veel van hou!!

na het bezoek zijn we even bij vrienden langs geweest die uiteraard ook mee hebben gekeken en daar lekker wat gedronken en lekkere borrelhapjes gegeten, de saluki`s geaaid en slagroom gegeven
waaronder Odessa de saluki dame die bloed gedoneerd heeft aan Bonnie!!
dat even werd later en later en zometeen duiken we in bed voor een nacht vol slaap
Bon is nu rustig en dan kan ik redelijk mn gedachten verzetten en rusten..
morgen vast meer wat ik niet meer kan herinneren nu, beetje moe en kapot..
slaap zacht voor een ieder!!

en nog wat duimpjes als het kan!!
ach, ze proberen nog even voer, maar nee........
dan nog maar eveneen voetenmassage
dat laat ze zich graag aanleunen

trusten, en tot morgen!!
leuk Jeroen, al die foto`s!! echt tof
ik vond er net ook al een aantal in mn mailbox van jou, van lang geleden maar zeker erg dierbaar!!
vanavond: ietsje helderder maar die methadon en ketamine en zeker ook alles wat en dat er gebeurd is: 2 keer geopereerd en 3 keer narcose en alle gedoe er om heen 11 dagen opname nu... pff het eist zn tol hoor! het is heel erg heftig, en Bonnie is helemaal niet de Bonnie die ik ken.. ja, ik weet dat ze er `in` zit.. zoiets, ik kan het niet goed benoemen..
ze moet weer `wakker` worden en van heeeel ver komen.... het valt niet mee.. het is heel vervreemdend........
op de een of andere manier is ze een beetje anti. ze wil niet. niet eten, niet bij mij liggen (ze draait gewoon om en gaat met kont naar mij toe liggen)
even mee naar buiten genomen.. gewoon los zonder riempje (zo mag ze ook soms in het kantoor lopen hoorde ik, haha, heeft ze mooi voor elkaar, charmeurtje ;-) ;-) )
ze doet een grote plas en ze loopt wel met me mee maar zonder veel energie en zin....
ja, het gaat allemaal echt heeeeeeeel langzaam
eten? nee.. wil ze echt niet, en ik ga er geen grote strijd van maken
vandaag gekookte pens: nee en die paarden(rodi-achtige) worst: heeeel klein beetje omdat ik het erin gefrot heb, wat ze dan wel doorslikte uiteindelijk
ach, die worst wil ik af en toen nog wel proberen maar ik ga geen hele toeren uithalen; ze kan ook met neussonde naar huis (dat wist ik al) en dan doen we het gewoon zo ;-)
ze wil vooral slapen en bijkomen
en nou, dat mag!
wellicht, als ze maandag naar huis komt, gaat Jos met de mannen 2 dagen naar zijn zus (waar we eigenlijk heen zouden gaan voor kerstdiner) en dan blijf ik lekker in alle, en dan ook ALLE, rust thuis met Bon. niks hoeft, alles mag; 2 dagen slapen en gewoon samen zijn. gewoon in huis en tuin, meer zal niet kunnen en dat geeft ook niet..
en de 2 mannen moeten haar echt even ontzien; ze valt al om als ze aangekeken wordt, bij wijze van spreken
ze ligt nu lekker te slapen zie ik op de cam en heeft net eerst voorpootjes gelikt en wat water gedronken. ze houdt alles in de gaten (ligt meestal strategisch, óf duidelijk met haar koppie naar een hoek, afgewnd en wil rust..
ik denk dat ze het heel goed doet in die zin dat ze voelt wat goed voor haar is en wat ze moet doen. sterk meisje waar ik heel veel van hou!!
na het bezoek zijn we even bij vrienden langs geweest die uiteraard ook mee hebben gekeken en daar lekker wat gedronken en lekkere borrelhapjes gegeten, de saluki`s geaaid en slagroom gegeven
dat even werd later en later en zometeen duiken we in bed voor een nacht vol slaap
Bon is nu rustig en dan kan ik redelijk mn gedachten verzetten en rusten..
morgen vast meer wat ik niet meer kan herinneren nu, beetje moe en kapot..
slaap zacht voor een ieder!!
en nog wat duimpjes als het kan!!
ach, ze proberen nog even voer, maar nee........
dan nog maar eveneen voetenmassage
trusten, en tot morgen!!