Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!

leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!

Bericht door leni »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
JoseW
3-sterren
3-sterren

Bericht door JoseW »

Wat fijn om deze positieve berichten te lezen....die foto....erg aandoenlijk!
Hoop dat het vanavond wat eten betreft ook een beetje wil lukken
Misschien kan je over een paar dagen Bonnie weer op d'r eigen plekkie hebben.....
Ik duim ervoor
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

:bigarmhug:
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Duim nog steeds voor Bonnie! Ik ben heel blij om te lezen dat ze kleine stapjes vooruit maakt.
Sterkte :-*
DJARA
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door DJARA »

En of ik het blafheksje ken......  ::) Ook wel Mevrouw Dwingeland genoemd.....
Ik zag dat er om wat foto's gevraagd werd, u vraagt wij draaien.

Inderdaad pissen als een vent.. (helaas slechte kwaliteit)
Afbeelding

Een van haar mooiste liefdes uitingen met Sten....
Afbeelding

Hier met haar andere "minnaar" Kamiel.... Oohhh kamieltje....  :-*  :animal_rooster: :baby: :clown2:
Afbeelding

Bankje kent zij/ kennen zij goed....
Afbeelding

Volgens mij heeft zij een kleine voorkeur voor dat lieve Belgje. :D
Afbeelding

Lekker wijffie!!!!!  :daisy:
Afbeelding

En ik hoop van ganser harte dat het meisje vanaf maandag gewoon weer op haar eigen plekje mag liggen en
weer mag HEERSEN over die twee kerels van HAAR!!!!! :knuppel2:
Afbeelding

Kom op Bonnie, volgens mij ben je er bijna!!!  :duimen: :hi: :wavetowel2:
Ik hoop maar dat het niet teveel foto's zijn..... :sofa:
Laatst gewijzigd door DJARA op za 22 dec 2012, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
chooky
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door chooky »

:smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Wat een mooie meid is Bonnie!! Erg fijn dat deze foto's geplaatst zijn (heb nu een beter beeld van het meisje dat al dagen in onze gedachten is).
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

WAT een power heeft die meid ( en jullie ook) :-*
El budha
5-sterren
5-sterren

Bericht door El budha »

Wat een heerlijke foto's van die sterke meid :smitten: :smitten: Enne Jeroen meer foto's zien wij hier graag ;)
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Te veel foto's? Ik vind het erg weinig!  :biggrin2:

Wat een mooie, pittige tante is Bonnie :smitten:
DJARA
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door DJARA »

Hier nog wat fotootjes van Bonnie... Ik heb lang gezocht maar dit zijn de enige die enigszins bruikbaar zijn.

Afbeelding

Met een mooi sexy tuigje aan!!
Afbeelding

Hahaha hier doe ik wat trucjes met Sten..
Maar het gaat natuurlijk om het meisje op de voorgrond, dit is zo'n 5 jaar geleden.
Afbeelding

Kom kom niet zo verlegen meisje....
Afbeelding

En ja hoor, ook Bonnie heeft af en toe rust!!!
Afbeelding
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

Leuke foto's!!! Ben benieuwd hoe het vanavond is gegaan in het ziekenhuis met Bon!! Of de pens dr met smaak in is gegaan :biggrin2:
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

ja ik ben ook wel benieuwd,
maar ze zullen ook wel doodmoe zijn..
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

Mona dat denk ik ook wel, ik heb diep respect voor ze zoals ze het doen....Ik hoop dat ze Bon snel weer lekker thuis hebben
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

hi!

leuk Jeroen, al die foto`s!! echt tof :D :-*, ik heb die niet eens denk ik.. of ergens heeeel ver weg??
ik vond er net ook al een aantal in mn mailbox van jou, van lang geleden maar zeker erg dierbaar!!

vanavond: ietsje helderder maar die methadon en ketamine en zeker ook alles wat en dat er gebeurd is: 2 keer geopereerd en 3 keer narcose en alle gedoe er om heen 11 dagen opname nu... pff het eist zn tol hoor! het is heel erg heftig, en Bonnie is helemaal niet de Bonnie die ik ken.. ja, ik weet dat ze er `in` zit.. zoiets, ik kan het niet goed benoemen..
ze moet weer `wakker` worden en van heeeel ver komen.... het valt niet mee.. het is heel vervreemdend........

op de een of andere manier is ze een beetje anti. ze wil niet. niet eten, niet bij mij liggen (ze draait gewoon om en gaat met kont naar mij toe liggen)
even mee naar buiten genomen.. gewoon los zonder riempje (zo mag ze ook soms in het kantoor lopen hoorde ik, haha, heeft ze mooi voor elkaar, charmeurtje ;-) ;-)  )
ze doet een grote plas en ze loopt wel met me mee maar zonder veel energie en zin....
ja, het gaat allemaal echt heeeeeeeel langzaam

eten? nee.. wil ze echt niet, en ik ga er geen grote strijd van maken
vandaag gekookte pens: nee en die paarden(rodi-achtige) worst: heeeel klein beetje omdat ik het erin gefrot heb, wat ze dan wel doorslikte uiteindelijk
ach, die worst wil ik af en toen nog wel proberen maar ik ga geen hele toeren uithalen; ze kan ook met neussonde naar huis (dat wist ik al) en dan doen we het gewoon zo ;-)  :)

ze wil vooral slapen en bijkomen
en nou, dat mag!
wellicht, als ze maandag naar huis komt, gaat Jos met de mannen 2 dagen naar zijn zus (waar we eigenlijk heen zouden gaan voor kerstdiner) en dan blijf ik lekker in alle, en dan ook ALLE, rust thuis met Bon. niks hoeft, alles mag; 2 dagen slapen en gewoon samen zijn. gewoon in huis en tuin, meer zal niet kunnen en dat geeft ook niet..
en de 2 mannen moeten haar echt even ontzien; ze valt al om als ze aangekeken wordt, bij wijze van spreken

ze ligt nu lekker te slapen zie ik op de cam en heeft net eerst voorpootjes gelikt en wat water gedronken. ze houdt alles in de gaten (ligt meestal strategisch, óf duidelijk met haar koppie naar een hoek, afgewnd en wil rust..
ik denk dat ze het heel goed doet in die zin dat ze voelt wat goed voor haar is en wat ze moet doen. sterk meisje waar ik heel veel van hou!! :-* :-*

na het bezoek zijn we even bij vrienden langs geweest die uiteraard ook mee hebben gekeken en daar lekker wat gedronken en lekkere borrelhapjes gegeten, de saluki`s geaaid en slagroom gegeven  :P waaronder Odessa de saluki dame die bloed gedoneerd heeft aan Bonnie!!
dat even werd later en later en zometeen duiken we in bed voor een nacht vol slaap
Bon is nu rustig en dan kan ik redelijk mn gedachten verzetten en rusten..

morgen vast meer wat ik niet meer kan herinneren nu, beetje moe en kapot..

slaap zacht voor een ieder!! :bigarmhug: :bigarmhug:
en nog wat duimpjes als het kan!!

ach, ze proberen nog even voer, maar nee........
dan nog maar eveneen voetenmassage  :) :) :) :) dat laat ze zich graag aanleunen ;) ;)

trusten, en tot morgen!!

Plaats reactie