Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!

mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!

Bericht door mona »

vanaalst schreef: dit vind ik een nare opmerking.....kan andere mensen best weleens rauw op hun bord komem....
daarbij slaat het kant nog wal
vind het juist getuigen van houden van als je je kanjer kan of moet laten gaan.
oeps was zeker niet zo bedoeld..
ik bedoelde juist heel positief dat er volgens mij reacties waren geweest die vonden dat ze te lang doorging of zo e ik vind juist van niet..
maar ga het even aanpassen want staat inderdaad beetje dom geschreven..
ik heb alleen maar respect voor alle moeite die ze doen..
en leef juist enorm mee.
sorry als het anders overkomt..
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

zo originele post aangepast met betere bewoordingen van wat ik eingelijk had willen zeggen.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

te.....is nooit goed....5% is te weinig
Paula1976
4-sterren
4-sterren

Bericht door Paula1976 »

mona schreef: en ik denk inderdaad dat zolang er hoop is op een goede uitkomst al is het maar 5 % je niet aan opgeven moet denken,
5% kans op een goede uitkomst, dan zou ik mijn dier laten gaan....en het is al heel wat dagen geleden dat de arts Bonnie maar 5% kans gaf en ik zou dus toen al in het belang van de hond gehandeld hebben!

Nu verliest ze veel vocht waarvan ze niet weten hoe het komt.....arm dier....waar eindigd dit! Dat ze zo moet lijden, ik begrijp de artsen daar ook niet!
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

dat kleine beetje wat wij als buitenstaanders meekrijgen ondanks dat marlou zoveel verteld en schrijft, vind ik niet genoeg om te zeggen of het gestopt had moeten worden.
het is af en toe spannend geweest ja.. maar ik had ook die kans gepakt en daarna heb ik niet het gevoel gehad dat er momenten waren waarop ik heb gedacht.. ze kunnen beter stoppen..
het was spannend.. en het wordt tijd dat ze thuiskomt.. dat geloof ik direkt.
maar nogmaals.. het is zo moeilijk om goed te kunnen zien vanuit dit topic.
ik heb respect voor de kracht en het doorzettingsvermogen waarmee gestreden wordt voor bonnie..
als een arts tegen jou in het hele begin zegt dat er 5% kans is dat ze het niet gaat redden, dan zeg je toch niet.. laat maar!!!!
daarna zijn de precentages alleen maar gegroeid.. niet kleiner geworden..

alle waardes die goed zijn.. dat geeft hoop.
dat vocht geeft me wel weer een knoop in mijn maag.. maar na alles wordt de hoop en de wens dat bonnie er weer bovenop komt alleen maar groter.
volgens mij heeft iedereen zijn eigen persoonlijke grens van genoeg of niet.
de een kan langer doorzetten dan de ander, en de een heeft eerder de kracht om te stoppen dan de ander..
wanneer is het dan "te ver" ? 
als er geen hoop meer is, dan is het te ver..
en volgens mij is er hoop.. meer dan 11 dagen geleden..  :-*
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

mona schreef: oeps was zeker niet zo bedoeld..
ik bedoelde juist heel positief dat er volgens mij reacties waren geweest die vonden dat ze te lang doorging of zo e ik vind juist van niet..
maar ga het even aanpassen want staat inderdaad beetje dom geschreven..
ik heb alleen maar respect voor alle moeite die ze doen..
en leef juist enorm mee.
sorry als het anders overkomt..
Dank je wel.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik sluit me aan bij Spreeuw. Ik blijf duimen en hoop dat ze morgen lekker naar huis mag en van de akelige medicijnen af mag.
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Mijn mening ook: er is zeker hoop en het woordje "lijden" hoort voor mijn gevoel niet in deze context thuis. Wij gaan in ieder geval weer een kaarsje voor Bonnie opsteken en hopen en duimen dat ze misschien morgen al naar huis mag.
Annemarie Rijnveld
5-sterren
5-sterren

Bericht door Annemarie Rijnveld »

Mensen, er was toch gevraagd niet hier in dit topic en niet nu te discussieren over ethisch verantwoorde beslissingen of niet?
P
Paula heeft het topic weggehaald, dus gaan jullie dan alsjeblieft niet door. Ik vind het echt heel akelig voor Marlou wanner zij metdeze stellingen wordt geconfronteerd.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

5 % kans op een goede afloop is niet hoog.....
maar goed......blijf iig doorduimen dat ze er helemaal bovenop komt!

marlou...hebben ze je verteld oid hoe of je het thuis met bonnie moet gaan doen...
of ze helemaal zal genezen of nog iets mankerende zal blijven?
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

hoeveel een hond lijd dat weet je niet.....sommige honden lijden in stilte en berusten zich in hun ziek zijn.....
dus dat is id gissen......
reactie van paula staat er wel en dat moet ook kunnen vind ik...
niet iedereen hoeft op dezelfde golflengte te zitten....
verders hoop ik dat bonnie straks wat eten wilt!!
Paula1976
4-sterren
4-sterren

Bericht door Paula1976 »

Annemarie Rijnveld schreef: Mensen, er was toch gevraagd niet hier in dit topic en niet nu te discussieren over ethisch verantwoorde beslissingen of niet?
P
Paula heeft het topic weggehaald, dus gaan jullie dan alsjeblieft niet door. Ik vind het echt heel akelig voor Marlou wanner zij metdeze stellingen wordt geconfronteerd.
Ik heb mijn post weer terug geplaatst juist omdat Marlou er in haar laatste post zelf aan refereerde! Het is Marlou haar keuze om dit alles met ons te delen, waarom mogen positieve reacties dan wel en kritiek op haar beslissingen niet?

Ik krijg spontaan op mijn bericht reacties van mensen via pb die het met mij eens zijn maar dit niet hebben willen schrijven om niet te kwetsen. Ik wil ook niet kwetsen maar wel even laten weten daar hier wat mij betreft al vele dagen geleden veel te ver is gegaan en er niet in het belang van Bonnie wordt gehandeld! Verder zal ik mij er in dit topic niet meer mee bemoeien. Wat ik in mijn eerdere post schreef, wens ik Bonnie het beste, dat al dit lijden niet voor niets is geweest en ze helemaal zal genezen. Maar realistisch is dat beslist niet.
Annemarie Rijnveld
5-sterren
5-sterren

Bericht door Annemarie Rijnveld »

Ellen, ik heb even teruggelezen en, je hebt gelijk,  gezien dat de post weer is teruggezet. Inderdaad, een ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar Marlou vraagt om respect en om alleen positieve energie in haar eigen topic, en dan is het toch wel fijn als dat wordt gerespecteerd.

Bonnie, zet um op, je bent er bijna. Als je weer thuis bent, in je eigen mandje, in je eigen omgeving, met je vriendjes etc, zal het allemaal veel fijner zijn.
Zeker weten dat het dan heel snel bergopwaarts zal gaan!!!!!!
Wij blijven doorduimen hier en positieve krachten zenden.
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

mijn post was positief bedoeld!!
ik sta er geheel achter en duim en brand gewoon door!!
DJARA
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door DJARA »

Paula1976 schreef:
Ik krijg spontaan op mijn bericht reacties van mensen via pb die het met mij eens zijn maar dit niet hebben willen schrijven om niet te kwetsen.
Je zou wat mij betreft een voorbeeld aan deze mensen mogen nemen Paula en dit achter de schermen mogen houden.
Wat heeft het nou voor zin om dit soort opmerkingen te gaan maken in een zaak die zo precair is???
En ik vind het helemaal schimmelig dat je dit ook nog eens hier vermeld dat je die pb-tjes krijgt!!

Ik vind het ronduit pijnlijk en gemeen, en het maakt mij niet uit hoe je dit bedoelt.
Ik vind het ongepast om dit op DIT moment te doen!!

Je hoeft inderdaad niet allemaal op een golflengte te zitten, dat is waar maar ik vind:
Je MAG alles zeggen, maar MOET je dat ook doen???

Buiten dat weet ik dat er te uit en te na achter de schermen wordt overlegd in hoeverre dit "verantwoord" is!
Ik den dat wanneer de dokters in Utrecht er geen feducie in hadden dat dit goed kwam, zij allang tegen Marlou hadden gezegd dat ze er mee moest stoppen!!

Wellicht was mijn keuze ook een andere geweest, maar we zijn nu waar we zijn en daar heb ik respect voor.

Hoe jij je keuze maakt moet jij weten, zo mag een ander dat ook!!

Als ik moderator was van dit forum had ik je post verwijderd.

Zo ik ben klaar met preken, en we gaan wat mij betreft weer over tot de orde van de dag, en dat is positief zijn en duimen dat Bonita het gaat halen!!!

Plaats reactie