Paula1976 schreef:
Ik krijg spontaan op mijn bericht reacties van mensen via pb die het met mij eens zijn maar dit niet hebben willen schrijven om niet te kwetsen.
Je zou wat mij betreft een voorbeeld aan deze mensen mogen nemen Paula en dit achter de schermen mogen houden.
Wat heeft het nou voor zin om dit soort opmerkingen te gaan maken in een zaak die zo precair is???
En ik vind het helemaal schimmelig dat je dit ook nog eens hier vermeld dat je die pb-tjes krijgt!!
Ik vind het ronduit pijnlijk en gemeen, en het maakt mij niet uit hoe je dit bedoelt.
Ik vind het ongepast om dit op DIT moment te doen!!
Je hoeft inderdaad niet allemaal op een golflengte te zitten, dat is waar maar ik vind:
Je MAG alles zeggen, maar MOET je dat ook doen???
Buiten dat weet ik dat er te uit en te na achter de schermen wordt overlegd in hoeverre dit "verantwoord" is!
Ik den dat wanneer de dokters in Utrecht er geen feducie in hadden dat dit goed kwam, zij allang tegen Marlou hadden gezegd dat ze er mee moest stoppen!!
Wellicht was mijn keuze ook een andere geweest, maar we zijn nu waar we zijn en daar heb ik respect voor.
Hoe jij je keuze maakt moet jij weten, zo mag een ander dat ook!!
Als ik moderator was van dit forum had ik je post verwijderd.
Zo ik ben klaar met preken, en we gaan wat mij betreft weer over tot de orde van de dag, en dat is positief zijn en duimen dat Bonita het gaat halen!!!