ik heb gisteren zelf gezien dat het niet mogelijk is, vanwege die bacterie en het feit dat ze veel vocht lekt.. ze krijgt nu die gentamycine iv dus dat is dan heel simpel; dan kan ze neit naar huis....
niemand heeft dat gezegd, behalve ik eigenlijk..
vanmiddag weer overleg om 14 uur en ik denk dat er dan gezegd wordt dat er naar donderdag gestreefd wordt. de ab moet natuurlijk tijd hebben om an te slaan
we shall see
hopelijk vanavond weer naar haar toe en beetje voeren en knuffen en stukje lopen
ze kwispelt nu als er mensen naar haar toe komen. niet bij allemaal, ze heeft zo haar voorkeuren
ze heeft ook weer durven snappen hoorde ik van een verpleger.. dat ken ik ook wel van haar en dat zie ik niet als uiting van iets negatiefs. nee, dat is juist de Bonnie die ik ken: niet zomaar dwingen en ze kan erg reageren op mensen die wat terughoudend of te voorzichtig op haar reageren
daarnaast wordt ze wat ondeugend zie ik en komt de Bon die ik ken weer terug!
momenteel wordt ze verschoond, haar `pakje` en haar wond. buiten beeld en de kennel moet schoongemaakt want ze heeft er een troep van gemaakt..
haha, ze gaf duidelijk aan dat ze eruit wilde.. krabben aan de deur etc.... ze is erg schoon op zichzelf en....
goed, we gaan zo weer verder en ik hoop dat de antibiotica snel en goed aanslaat
@Zurca: ja, zo heb ik het gisteren ook geprobeerd, na de sondevoeding uit mn hand foppen met stukje worst maar ze liet zich niet foppen.. ja, een heeeel klein stukje ging erin maar die strijd ga ik dus niet aan met haar op dat moment
maar wat je zegt klopt helemaal! vanavond zou dit zomaar wél kunnen lukken.. ze is veel alerter, kwieker etc.... dus....
voor jullie: