Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!

Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Re: heel veel duimen nodig!! mijn Bonnie knokt nog steeds, maar het gaat beter!!

Bericht door Marlou-Kamiel »

over het naar huis gaan....
ik heb gisteren zelf gezien dat het niet mogelijk is, vanwege die bacterie en het feit dat ze veel vocht lekt.. ze krijgt nu die gentamycine iv dus dat is dan heel simpel; dan kan ze neit naar huis....
niemand heeft dat gezegd, behalve ik eigenlijk..

vanmiddag weer overleg om 14 uur en ik denk dat er dan gezegd wordt dat er naar donderdag gestreefd wordt. de ab moet natuurlijk tijd hebben om an te slaan ;) ;)

we shall see

hopelijk vanavond weer naar haar toe en beetje voeren en knuffen en stukje lopen

ze kwispelt nu als er mensen naar haar toe komen. niet bij allemaal, ze heeft zo haar voorkeuren  :) :)
ze heeft ook weer durven snappen hoorde ik van een verpleger.. dat ken ik ook wel van haar en dat zie ik niet als uiting van iets negatiefs. nee, dat is juist de Bonnie die ik ken: niet zomaar dwingen en ze kan erg reageren op mensen die wat terughoudend of te voorzichtig op haar reageren
daarnaast wordt ze wat ondeugend zie ik en komt de Bon die ik ken weer terug!
:biggrin2: :biggrin2:

momenteel wordt ze verschoond, haar `pakje` en haar wond. buiten beeld en de kennel moet schoongemaakt want ze heeft er een troep van gemaakt..
haha, ze gaf duidelijk aan dat ze eruit wilde.. krabben aan de deur etc.... ze is erg schoon op zichzelf en....

goed, we gaan zo weer verder en ik hoop dat de antibiotica snel en goed aanslaat

@Zurca: ja, zo heb ik het gisteren ook geprobeerd, na de sondevoeding uit mn hand foppen met stukje worst maar ze liet zich niet foppen.. ja, een heeeel klein stukje ging erin maar die strijd ga ik dus niet aan met haar op dat moment
maar wat je zegt klopt helemaal! vanavond zou dit zomaar wél kunnen lukken.. ze is veel alerter, kwieker etc.... dus....

voor jullie: :bigarmhug: :bigarmhug:
rupa
4-sterren
4-sterren

Bericht door rupa »

heb al die tijd jou topic meegelezen en wat een doorzettingsvermogen ik vind dit zo knap van jullie beide en de band die jullie al hebben met elkaar word alleen maar groter en liefde geven is al een goede medicijn er is geen betere.
ik ben zo blij voor jullie dat het de goede kant opgaat en het komt zeker goed met bonnie.
gr rupa.
lachnat
4-sterren
4-sterren

Bericht door lachnat »

Wat fijn dat de Bonnie die jij kent weer terug komt, zijn toch hele goede berichten dan  :)
Kwispelen, snauwen, krabben aan de deur toch allemaal goede tekens.
Ook sondevoeding oplikken uit je hand, super!
Nog even doorzetten Bonnie je bent er bijna  :duimen:  :duimen:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

ja hoor! een heeeel klein beetje voer uit hand co-assistent :D :D
niet veel maar wel ZELF  :daisy: :)

ze wilde eruit maar er kwam niemand dus toen maar piesen in kennel..
toen kwam er toch iemand ;-) mocht er even mee uit weer.... kennel schoon....

nu krijgt ze een boel sondevoeding weer en hopelijk nu even lekker slapen....
bakje met voer staat naast haar maar ze wil echt pitten nu!!

IK BEN BLIJ
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Wat fijn dat ze nu echt zienderogen vooruit gaat  :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

hopla...weer een stapje  :daisy:
chipjolie
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door chipjolie »

ah kijk het beauceronnen meisje krijgt alweer praatjes  :biggrin2:
goede berichten!! hopen dat ze snel mee naar huis mag! jullie zijn al zo ver!
:-* :-*
"ze kwispelt nu als er mensen naar haar toe komen. niet bij allemaal, ze heeft zo haar voorkeuren" het lijkt haast wel een beauceron ;) 
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Klinkt goed! Hou vol, hou vast, hup Bon  :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

dankjullie weer!! :-* :-*

NU MOETEN de duimen op turbostand!!!!

hoofd ic net gesproken en ze gaat slechter.. vanwege de multiresistente E. coli...
GVD!!
er wordt nu een andere ab gehaald ergens bij prive praktijk en die gaan ze naast ze gentamycine inzetten.. nieuw, nog niet getest ab..

dat moet het gaan doen, en zij moet de vieze beestjes overwinnen.. zelf..
buik weer open maken en spoelen gaan ze/we niet doen, daat zou een te grote aanslag zijn op haar lijf waarschijnlijk

haar temperatuur is vandaag gestegen en ze is slapper dan gisteren (zij waren ook wel `blij`met het `snappen` van haar gisteren.. vandaag is ze kalm en rustig geweest tijdens de wond verzorging en verbandwissel

maar goed, wij steken hier alle kaarsen in de fik en we duimen hopen en bidden verder

de ab van vanavond wordt iets eerder gegeven, dan die andere a.b. nog erbij en dan is het heel erg afwachten

de beste man was erg vriendelijk en leefde erg mee.. hij is ook een knokker, dat blijkt wel en dat doet wel erg goed. met zo iemand kan ik best praten en enerzijds blijven hopen en anderszijds realistisch zijn....
hij heeft ook nog met de chirurg overlegd vanochtend, met de microbioloog..
hij weet waar hij het over heeft en ik vertrouw op zijn oordeel (terwijl wij en iedereen meedenken..)

dit is het enige dat we, ze nu nog kunnen doen....

het ging beter, zeker, duidelijk, dat zag hij ook, maar die vieze beestjes......

zij moet dit zelf overwinnen

lieve mensen: zet em op voor Bonnie!!!! :-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

we gaan weer over op turbostand............ kom op Bonbonnetje, zet hem op, je kunt het................ niet opgeven, nu niet meer, met zoveel positieve energie moet je er door komen :-* :-* :-* :-*  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

En Marlou en Jos voor jullie  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: heel veel sterkte  :-* :-* :-* :-*
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: de turbo moet aan!!!! mijn Bonnie knokt nog steeds..

Bericht door leni »

turbo duimen staan aan :-*  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:  :bigarmhug:
chipjolie
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door chipjolie »

jeetje zeg wat een achtbaan  :-\
heel veel duimen!  :angel2: :duimen:
sella

Bericht door sella »

Ik heb net een pak nwe kaarsen gehaald, maar ik wil ze eigenlijk niet allemaal voor Bonnie opbranden, ik vindt dat 3 wel genoeg is, dan slaat de nwe ab goed aan en is ze thuis, dan kan ze het wel met alleen duimen af.
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

:angel2: :angel2: :angel2: :angel2: :angel2: :angel2: :angel2: :angel2: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: : :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: :boxing: Kom op Bonnie!!!
Buran en Co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Buran en Co »

Ok, we voeren het duimtempo op!!

Plaats reactie