Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: de turbo moet aan!!!! mijn Bonnie knokt nog steeds..

Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

daar ben ik weer.....

we zijn weer thuis na bezoek aan Bon en daarna bezoek aan vrienden.. (baasje van de saluki die de 2e bloeddonor was)
ze smsten toen we daar waren en we zijn na anderhalf uur Bonnie bezoek: stukje wandel, aai en masseer, knuffel en voer, en nog meer aai en frutsel totdat ze lekker sliep (met hulp van wat methadon erbij ;) ;) naar hen toe gereden (in de buurt van Utrecht en Zeist) en hebben daar een fijne rest van de avond gehad.. met Bonnie op de pc-monitor ernaast erbij

heel raar om het gezellig te hebben terwijl je hondje.... ligt te knokken voor haar leven, je dat ziet naast je en.... pffff.... moeilijk

ze was vanavond oke maar wel heeeel erg rustig. duidelijk dat ze heel erg knokt en bezig is. eten wilde ze niet erg maar gelukkig krijgt ze genoeg via infuus en sonde binnen.
temperatuur is oke, 38,8 dus dat gaat goed..
alleen..dat vocht.. het stroomt eruit blijkbaar.. ze hebben haar vernband om 16.30 nog eens verwisseld omdat het doordrenkt was.. en ik zag later vanavond nog eens..

ik heb gevraagd of ik morgen weer gebeld kan worden in de ochtend.. was erg fijn vanochtend dat de arts zelf even belde en vertelde dat de temp oke was..
het is inmiddels zo`n hel om de hele ochtend te wachten en alles wat je ziet om allerlei manieren te (kunnen) interpreteren.. dat trek ik maar moeilijk na 2 weken hoop en wanhoop en dat alles snel achter elkaar

we hebben eventjes buiten gewandeld en ze heeft een grote plas gedaan. ze was blij ons te zien en ze kwispelde en was heel dichtbij
later in de kennel had ze wat moeite zich te concentreren want er was een jankende en onrustige hond verderop (baasjes gingen net weg en hond reageerde erg). je voelde haar verstarren en ze leek te vergeten dat ze uit mijn hand aan het lebberen was aan de sondevoeding
uiteindelijk was er rust en hebben we haar pootjes lekker gemasseerd en kreeg ze haar medicatie (methadon) dus is ze lekker `al geaaid wordend` in slaap gevallen en ja, altijd moeilijk dan weer om haar achter te laten en `tot morgen, lieve Bonnie` te zeggen

ze is wel wat chagrijnig naar bepaalde mensen aan het worden merk ik. heb haar vandaag een paar keer lelijk zien doen en de laatste keer heb ik gebeld dat ze maar moesten stoppen met pogingen tot tempen want wij kwamen toch en ik wil niet dat ze zo gaat uitvallen (de betreffende dame komt kennel binnen en is wat te voorwaarts naar de achterkant van Bonnie; staart pakken en huplakee, en dat vindt Bon geen goed plan.. ze reageert overigens al dagen op deze manier op haar). dit uitvallen deed ze ook 6,5 jaar geleden toen ze bij mij kwam en dat heb ik er met veel pijn en moeite uit getraind. daarbij wil ik vooral niet dat zij zich zo voelt dat ze het nodig vindt om uit te gaan vallen.. er hangt een snuitje bij haar kennel, doe dat even om en ze weet dat... etc...

nu ligt ze rustig te liggen. ze slaapt. en wij gaan dat nu ook doen..

sorry mensen dat ik jullie zo lang heb laten wachten op nieuws :-* :-* :-* :-*

morgen gewoon weer verder... en HOPELIJK gaat die vochtproductie stoppen en knapt ze qua algehele conditie echt wat op!!

welterusten lieve mensen:-* :-*
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

hopelijk hebben jullie en bonnie lekker geslapen vannacht!  :-*
wederom draaien de duimen.ik kijk een paar keer per dag even in dit topic om te zien hoe het nu met Bonnie gaat.
vervelend lijkt me om te zien dat oud gedrag weer (even?) de kop op steekt :(
calimero_a
4-sterren
4-sterren

Bericht door calimero_a »

:-* :-* :-*
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Weer een nieuwe dag, hopelijk zet het herstel zich vandaag verder door. Wij blijven hopen, duimen en positieve gedachten voor Bonnie ventileren. :bigarmhug:
Sweet Dutchess
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sweet Dutchess »

Ook met de kerstdagen wordt er hier aan Bonnie gedacht en natuurlijk geduimd  :duimen:
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

sterkte, we duimen door voor Bonnie :-* :-* :-*

en voel je niet schuldig dat je gisteravond een poosje voor jezelf hebt gehad............ je laat daar Bon niet mee in de steek, je moet zelf ook sterk blijven en daar horen ook zulke momenten bij, even opladen. NU heb je er de tijd voor, straks als Bonnie thuis is, wordt dat lastiger........... Bonnie weet en voelt echt wel dat je bij haar bent met je energie en als Bonnie kon praten denk ik ook dat ze zou zeggen dat je zulke dingen moet doen :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

kaarsje brand weer en de duimen zijn ook weer aan het werk!!  :duimen: :duimen: :duimen:
Even rust en gezellig gehad is ook nodig!  :-* :bigarmhug: :bigarmhug:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

:-* :-*
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Even kijken hoe het gaat met Bonnie, en ik kon je topic niet snel vinden keek er over heen,,, schrok er wel van.

Gelukkig temp gezakt , nu het vocht stoppen, zet hem op Bonnie...
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

even van me af schrijven hoor:
godsamme, ze heeft 2 uur gestaan.... en nu uiteindelijk is ze eruit gehaald wellicht om de wond te verschonen..
tussendoor even eruti,waarschijnlijk plassen..
maar ze vindt die vochtige natte buik met verband (logischerwijs) heel vies dus blijft staan.. maar goed, echt veel energie heeft ze natuurlijk niet en mij lijkt dat die niet aan wiebelend staan op dat matras besteed moet worden..

dus 10 keer ofzo gebeld, antwoordapparaat.... ik kan hier steeds slechter tegen..

vanochtend ook wéér moeilijk gedoe met temp en snuitje en hap en prikken wat niet lukte en met 3 man erop (terwijl ze al een uur stond en eruit moest-want ook al in kennel gepoept..-)
ga dan eerst even eruit en dan prikken en doe een snuitje om als je weet dat ze gaat uitvallen..
mijn goed, ik heb dat gisteren echt op een heel vriendelijk manier gezegd en dat lijkt me toch ook logisch??
doet me pijn om haar zo oncomfortabel te zien
daarbij moet die vieze stinkbacterie weg dus verschonen!!

straks eens vragen waar dat vocht nu vandaan komt..
is dat nu van de bacterie of is het oedeem??
maakt natuurlijk een groot verschil in behandeling en prognose

vannacht 3 vreselijke nachtmerries over Bonnie gehad dus ik zit er ontzettend doorheen. verdorie!!
Jos blijft altijd kalm en daar ben ik natuurlijk blij mee maar word ik nu ook boos van..
ik ben geneigd om in de auto te stappen en erheen te rijden.. (10 minuutjes). laat mij haar zelf maar verzorgen dan als er geen tijd is (en dat snap ik, dat het druk is etc.. maar dan help ik wel, zoiets..)
de afdeling is druk en vol. ook met patienten die eigenlijkop de gewone verpleegafdeling horen en die vandaag naar huis kunnen etc.. begreep ik gisteren
heel fijn, en heel begrijpelijk maar aarrghhh..!!

oke, dadelijk is ze terug en kan ze hopelijk even lekker slapen
ik ga even huisje opruimen hier dan en even rommelen
en vanmiddag echt weer een lekker dutje doen want ik MOET fit blijven..!!

Jos loopt nu met Sten en Kamiel in het bos. gelukkig kunnen zij lekker even uitwaaien!!
Sten en Kamiel lopen nu ipv 2 keer 1keer een grote bosronde per dag en gelukkig nemen ze daar nu genoegen mee. ze slapen zich suf en zijn lekker lui :) :) gelukkig!!

lieve mensjes, dank voor alle steun weer en tot de volgende update
zoals jullie begrijpen zijn duimen, kaarsjes en hoop nog steeds heeeeeeeeeeeel erg nodig en gewenst :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

:bigarmhug: :-*
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Kan je het vragen of je mag mee helpen??

Als je er zo dichtbij woont misschien wel handig...
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

't lijkt me enorm pijnlijk om te zien, vraag gewoon of je in de voormiddag tegen 't uur van de verzorging ook mag langskomen om haar te begeleiden zodat ze rustig is en blijft en geen energie met verpillen (die heeft ze meer dn nodig om te vechten.

Ik duim door.  : :bigarmhug: bigarmhug: :bigarmhug:  voor jullie
Buran en Co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Buran en Co »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Duimen blijven draaien!
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Voorlopig is ze er nog steeds, het is een vechtertje,...en jullie ook, om het zo lang vol te houden. :-*

Plaats reactie