Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!

leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!

Bericht door leni »

pffffffffffffffff,duimen draaien op volle toeren!!  :-*  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Tjee,...wanneer komt er een eind aan die ellende voor je meisje,....

We duimen dus maart stevig door, branden een kaarsje vanavond en hopen op positieve berichten morgen,......

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

pffff... ik krijg wel een beetje stijve duimen hoor!!!!  :o :o :o
bonnie... tis nu klaar tuttebel!!!
nou opknappen anders kom ik je persoonlijk beter beamen.. :P :P :P

sjonge jonge.. bonnie de wonderhond!!!!  :-*
de Meiden
5-sterren
5-sterren

Bericht door de Meiden »

Ik duim mij wezenloos hier, maar wat gebeurd er allemaal weer..?
Begrijp heel erg goed, dat jullie proberen door te zetten, maar pfft, maar ik wordt er gewoon onrustig van...
Ze is super sterk, jullie Bonnie....maar wat voor uitwerking zullen al die zware medicatie op haar koppie hebben, ze is toch ook al haast 10 jaar toch?
Zet hm op allemaal !!
Binno
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Binno »

Bonnie toch :-\ het mag nu weleens in rechte lijn richting beterschap gaan,
en dan geen onverwachte hindernissen of tegenslagen meer... komaan meisje! Afbeelding
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

tjesus , wat een verhaal weer..
je hebt inderdaad een knokkertje :-*
maar dan moet het nu toch echt wel omhoog gaan hoor bonnie...

goed dat je de beslissing bij de artsen hebt gelegd.
je geeft op dat moment toch je hondje uit handen..

maar kop op nog even spannend en dan moet ze weer mee naar huis hoor....
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

ppffff .....die meid toch
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

god, wat zijn wij blij en opgelucht en pfoeh.... wát een wijfje is het toch!! :smitten: :smitten:

tuurlijk moet ze nu nog opknappen maar ik geloof echt dat we er nu wel gaan komen

BonniePOWER

net even gebeld met de verpleging op de ic en ze is lekker rustig aan het wakker worden en dat zien we natuurlijk ook op de cam....
morgenochtend even met arts bellen en overleggen hoe nu met bacterie en antibiotica etc..
ze heeft een drain die af en toe `geleegd` wordt (negatieve druk waardoor bloed/vocht erin loopt)
Bon vliegt alweer op zo`n beetje als iemand iets komt doen.. wil er al weer uit....
:) ;)

wij duimen nog verder voor een snel en voorspoedig herstel
jullie ook??!!

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-*
Rabia
3-sterren
3-sterren

Bericht door Rabia »

Ach wat triest allemaal, wat erg dat Bonnie dit allemaal moet doorstaan.

Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen!
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Jemig wat moeten jullie doorstaan?  :o
Bonnie is wel een vechter hoor, maar ze moet nu echt op gaan knappen  :-*
De duimen gaan hier door  :-*
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Marlou-Kamiel schreef: wij duimen nog verder voor een snel en voorspoedig herstel
jullie ook??!!

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-*
Natuurlijk!!!! Alleen maar positieve gedachten voor Bonnie en ontzettend veel duimen :bigarmhug: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug:
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

Marlou we duimen door  :-*
Naomi B
5-sterren
5-sterren

Bericht door Naomi B »

Dus toch! Maar dit betekent ook dat de operatie goed geslaagd is want de dokters hebben geen beslissing genomen om haar te laten gaan.... Nou Bonbonnie. Wat maak je het spannend allemaal! Dikke knuffel van deze kant hier van de hele familie want we leven allemaal mee. En nu als de sodebliksem op gaan knappen. Tijd om naar huis te gaan.
Annemarie Rijnveld
5-sterren
5-sterren

Bericht door Annemarie Rijnveld »

Wij blijven gestaag en hoopvol doorduimen, ach wat heb ik het te doen met Bonnie.
mona
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door mona »

duimen door hoor..

Plaats reactie