Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!
pffffffffffffffff,duimen draaien op volle toeren!!

Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!
Tjee,...wanneer komt er een eind aan die ellende voor je meisje,....
We duimen dus maart stevig door, branden een kaarsje vanavond en hopen op positieve berichten morgen,......

We duimen dus maart stevig door, branden een kaarsje vanavond en hopen op positieve berichten morgen,......
- spreeuwtje
- 5-sterren

pffff... ik krijg wel een beetje stijve duimen hoor!!!!

bonnie... tis nu klaar tuttebel!!!
nou opknappen anders kom ik je persoonlijk beter beamen..
sjonge jonge.. bonnie de wonderhond!!!!
bonnie... tis nu klaar tuttebel!!!
nou opknappen anders kom ik je persoonlijk beter beamen..
sjonge jonge.. bonnie de wonderhond!!!!
Ik duim mij wezenloos hier, maar wat gebeurd er allemaal weer..?
Begrijp heel erg goed, dat jullie proberen door te zetten, maar pfft, maar ik wordt er gewoon onrustig van...
Ze is super sterk, jullie Bonnie....maar wat voor uitwerking zullen al die zware medicatie op haar koppie hebben, ze is toch ook al haast 10 jaar toch?
Zet hm op allemaal !!
Begrijp heel erg goed, dat jullie proberen door te zetten, maar pfft, maar ik wordt er gewoon onrustig van...
Ze is super sterk, jullie Bonnie....maar wat voor uitwerking zullen al die zware medicatie op haar koppie hebben, ze is toch ook al haast 10 jaar toch?
Zet hm op allemaal !!
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
Bonnie toch
het mag nu weleens in rechte lijn richting beterschap gaan,
en dan geen onverwachte hindernissen of tegenslagen meer... komaan meisje!
en dan geen onverwachte hindernissen of tegenslagen meer... komaan meisje!
tjesus , wat een verhaal weer..
je hebt inderdaad een knokkertje
maar dan moet het nu toch echt wel omhoog gaan hoor bonnie...
goed dat je de beslissing bij de artsen hebt gelegd.
je geeft op dat moment toch je hondje uit handen..
maar kop op nog even spannend en dan moet ze weer mee naar huis hoor....

je hebt inderdaad een knokkertje
maar dan moet het nu toch echt wel omhoog gaan hoor bonnie...
goed dat je de beslissing bij de artsen hebt gelegd.
je geeft op dat moment toch je hondje uit handen..
maar kop op nog even spannend en dan moet ze weer mee naar huis hoor....
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ppffff .....die meid toch
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

god, wat zijn wij blij en opgelucht en pfoeh.... wát een wijfje is het toch!!

tuurlijk moet ze nu nog opknappen maar ik geloof echt dat we er nu wel gaan komen
BonniePOWER
net even gebeld met de verpleging op de ic en ze is lekker rustig aan het wakker worden en dat zien we natuurlijk ook op de cam....
morgenochtend even met arts bellen en overleggen hoe nu met bacterie en antibiotica etc..
ze heeft een drain die af en toe `geleegd` wordt (negatieve druk waardoor bloed/vocht erin loopt)
Bon vliegt alweer op zo`n beetje als iemand iets komt doen.. wil er al weer uit....

wij duimen nog verder voor een snel en voorspoedig herstel
jullie ook??!!

tuurlijk moet ze nu nog opknappen maar ik geloof echt dat we er nu wel gaan komen
BonniePOWER
net even gebeld met de verpleging op de ic en ze is lekker rustig aan het wakker worden en dat zien we natuurlijk ook op de cam....
morgenochtend even met arts bellen en overleggen hoe nu met bacterie en antibiotica etc..
ze heeft een drain die af en toe `geleegd` wordt (negatieve druk waardoor bloed/vocht erin loopt)
Bon vliegt alweer op zo`n beetje als iemand iets komt doen.. wil er al weer uit....
wij duimen nog verder voor een snel en voorspoedig herstel
jullie ook??!!
Ach wat triest allemaal, wat erg dat Bonnie dit allemaal moet doorstaan.
Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen!
Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen!
Jemig wat moeten jullie doorstaan? 
Bonnie is wel een vechter hoor, maar ze moet nu echt op gaan knappen
De duimen gaan hier door
Bonnie is wel een vechter hoor, maar ze moet nu echt op gaan knappen
De duimen gaan hier door
Natuurlijk!!!! Alleen maar positieve gedachten voor Bonnie en ontzettend veel duimenMarlou-Kamiel schreef: wij duimen nog verder voor een snel en voorspoedig herstel
jullie ook??!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
Marlou we duimen door 
Dus toch! Maar dit betekent ook dat de operatie goed geslaagd is want de dokters hebben geen beslissing genomen om haar te laten gaan.... Nou Bonbonnie. Wat maak je het spannend allemaal! Dikke knuffel van deze kant hier van de hele familie want we leven allemaal mee. En nu als de sodebliksem op gaan knappen. Tijd om naar huis te gaan.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Wij blijven gestaag en hoopvol doorduimen, ach wat heb ik het te doen met Bonnie.