Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door spreeuwtje »

ik vind dit zo byzonder he!!!!! :smitten:
het grootste probleem lijkt nu alleen haar nek en poten te zijn..  :o
dat is al erg genoeg op zich.. maar als je bedenkt dat dat niet de reden was dat ze 2 weken in utrecht gelegen heeft..
dan krab ik mezelf toch nog eens achter mijn oor en verwonder me hoe sterk deze tante toch is!!!!!

ik begrijp je voorzichtigheid maar stiekem doe ik :circle: 
Binno
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Binno »

Alba schreef: Hebben ze in elk geval in huis :).
ah dus toch... OK O0

intussen blijven de duimen draaien voor verdere vooruitgang, knuffel voor Bonnie! :-*
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Ik blijf doorduimen voor Bonnie en jullie
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

:duimen: we gaan gewoon door voor jullie  :-* 
                :bigarmhug:
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Ik denk ook nog iedere dag aan jullie en hoop dat Bonnie weer helemaal beter wordt.

Ziggy heeft er zeker twee maanden over gedaan om helemaal te herstellen van haar darmtorsie en was zonder alle complicaties die Bonnie heeft gehad ook erg ziekjes (heel lang), dus ik vind dat Bonnie het helemaal niet zo slecht doet  :)
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

spreeuwtje schreef: ik vind dit zo byzonder he!!!!! :smitten:
het grootste probleem lijkt nu alleen haar nek en poten te zijn..  :o
dat is al erg genoeg op zich.. maar als je bedenkt dat dat niet de reden was dat ze 2 weken in utrecht gelegen heeft..
dan krab ik mezelf toch nog eens achter mijn oor en verwonder me hoe sterk deze tante toch is!!!!!

ik begrijp je voorzichtigheid maar stiekem doe ik :circle:
ja ik val ook van de ene verbazing in de andere :o

Maar die buik, die bacterie kan natuurlijk nooit weg zijn, hoe staat het daar nu mee
merken jullie hier nog iets van?
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

ik ben overigens vandaag in de kerk geweest..
dat doe ik 1 of 2x per jaar.. net hoe het uitkomt..
ik ben niet gelovig maar hecht wel waarde aan de kracht van de energie waar een kerk staat.
vandaag op mijn verjaardag is paapie overleden..
in de nacht van de 2de op de 3de januari.
dus vandaag ging ik heen om paapie en al mijn andere diertjes te herdenken met een kaarsje..
samen met sanootje.. want ook zijn noesjepoesje, max en boris zijn dood gegaan natuurlijk.

ik heb voor bonnie een extra kaarsje bij gezet en gewenst dat jullie er met zijn allen heel goed doorheen komen.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Terug van 2 daagjes Texel, een snel kijken hoe het met Bonnie gaat, ziet er netjes uit  :)
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

weer een updatetje :) :):
vanavond was Judith even hier en zij vindt Bon dr buik niet dikker (geen extra vocht dus). pff.. ik weet soms echt niet meer of ik het nog goed zie, of te positief of te negatief..
temp blijft goed en eten gaat met hel kleine hapjes maar vele kleine hapjes maken ook een hap he  ;) ;)
verder krijgt ze om de 2 uur zo`n beetje sondevoeding. en in de nacht laten we 1 keer een pauze van 4 uur..
ze moet veel aansterken en eten! ze is van 32-33 kg naar 27 gegaan.. dat lijkt niet zoveel minder maar als je haar ziet.... (en het is toch 20% ntuurlijk)

ze heeft echter erg veel pijn en dat is echt heel duidelijk nek en nu ook voorpoot gerelateerd.. heel sneu en ik ken het dus van haar (alleen niet in deze mate en ook niet naast alle andere shit)
gelukkig is ze dus bij Tannetje onder behandeling en ik was van plan om hierover zo nog een mail te sturen.. volgende week heb ik weer een afspraak. misschien is dit een `bijwerking, nawee` van gisteren..??
heel vervelend en naar ook voor haar maar dat gaat wel weer over. alleen het kost veel energie natuurlijk die beter naar andere zaken kan

verder heb ik vanavond de chirug gesproken, die belde. vond ik tof!! en ik heb nadat ik verteld heb hoe en wat met Bon wel mijn gevoel verteld van 31 dec en de dagen erna.. dat van kluitje en riet..
als ik hem zo hoor is er toch nogal wat miscommunicatie geweest.. ik heb gezegd dat ik boos word van het hele verhaal zeker van hoe de afdelingsarts `afscheid` nam en dan bedoel ik dat wel duidelijk was wat hij er van dacht tav de toekomst. dat ik heb moeten vragen om medicatie (ab, pijnstilling maagbesshermers etc..) mij was duidelijk dat ze opgegeven was. en dat is zo ook een soort van gezegd..  maar dan mag je toch wel medicatie om het `prettig` t hebben??
daarbij, en niet geheel onbelangrijk: de arts heeft mij de 31e gezegd dat het niet werkte, ab slaat niet aan en net zoveel bacterien toen cytologie werd gedaan. en wat schetst mijn verbazing??!! vandaag blijkt uit kweek, verteld de chirurg, dat bacterien aantal verminderd is tov vorige keer.... huh???!!!
en ab doorgaan moet zeker dus enkele weken.... (terwijl de arts mij alleen voor mijn eigen gevoel ab mee wilde geven, voor 1 dag en ik wilde zowieso voor 2 dagen, di en wo.. )
snappen jullie het nog????

al met al goed allemaal natuurlijk, maar wát een bizarre wending wederom....
hij vindt Bonnie wel een wonderhond :) :) en dat is ze zeker..

dus advies: gewoon doorgaan zo en goed naar haar kijken, zolang zij nog wil.. doen.. en positief blijven
fijn om zo bevestigd te worden!! zowieso een fijne man!!

goed, nu komt er weer iemand even hoi zeggen (druk ,met telefoon en visite en Bon vindt het prachtig hoor!)

duimpjes mogen nog hoor ;) ;) en als de kaarsjes nog niet op zijn.... ;) ;)

:bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-*Marlou
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

:-* :-* :-*
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Nog een keer goed nieuws: Bonnie wint van de bacterien  :boxing: Hoop dat ze snel van haar nekpijn af is (ga ervan uit dat de pijn in haar voorpootje vanuit haar nek komt?). Duimen blijven op volle kracht draaien  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

@Spreeuw: lief van je!! :-* :-* dankje!!

@ik weet niet meer wie: ja, cox compositum geven we zeker!! Tannetje zei gisteren nog dat het even een paar dagen kan duren voordat het werkt. ik hoop dat het snel gaat werken tegen pijnlijke botten etc..

@Alba: dankjewel dus!! we maken echt dankbaar gebruik van de spulletjes. Jos wordt al een echt `gif`mengertje met zn vijzel en rijtje pilletjes en homeopatie en druppeltjes!! :biggrin2: :biggrin2:
gaan we helemaal goed maken hoor met jullie!! en fijn dat de eendenpoot werd gewaardeerd :) :)(ik bedenk net dat ik maar 1 heb megegeven, sorry!! heb niet aan Lotus gedacht, oeioei...)

nu snel visite ding doen..
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

@ Remy: ja, is wellicht uitstraling en ken ik ook bij haar.. springen ergens vanaf is dan lastig etc..

ze gaat dus nu graag in borst buik ligging liggen; kan ze `gewoon` omhoog
Sweet Dutchess
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sweet Dutchess »

Nou wonderbonnie :biggrin2: , je doet het geweldig meissie, vooral doorgaan  ;)
Gaan wij ook gewoon door met duimendraaien  :duimen:
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-*

Plaats reactie