weer een updatetje

:
vanavond was Judith even hier en zij vindt Bon dr buik niet dikker (geen extra vocht dus). pff.. ik weet soms echt niet meer of ik het nog goed zie, of te positief of te negatief..
temp blijft goed en eten gaat met hel kleine hapjes maar vele kleine hapjes maken ook een hap he

verder krijgt ze om de 2 uur zo`n beetje sondevoeding. en in de nacht laten we 1 keer een pauze van 4 uur..
ze moet veel aansterken en eten! ze is van 32-33 kg naar 27 gegaan.. dat lijkt niet zoveel minder maar als je haar ziet.... (en het is toch 20% ntuurlijk)
ze heeft echter erg veel pijn en dat is echt heel duidelijk nek en nu ook voorpoot gerelateerd.. heel sneu en ik ken het dus van haar (alleen niet in deze mate en ook niet naast alle andere shit)
gelukkig is ze dus bij Tannetje onder behandeling en ik was van plan om hierover zo nog een mail te sturen.. volgende week heb ik weer een afspraak. misschien is dit een `bijwerking, nawee` van gisteren..??
heel vervelend en naar ook voor haar maar dat gaat wel weer over. alleen het kost veel energie natuurlijk die beter naar andere zaken kan
verder heb ik vanavond de chirug gesproken, die belde. vond ik tof!! en ik heb nadat ik verteld heb hoe en wat met Bon wel mijn gevoel verteld van 31 dec en de dagen erna.. dat van kluitje en riet..
als ik hem zo hoor is er toch nogal wat miscommunicatie geweest.. ik heb gezegd dat ik boos word van het hele verhaal zeker van hoe de afdelingsarts `afscheid` nam en dan bedoel ik dat wel duidelijk was wat hij er van dacht tav de toekomst. dat ik heb moeten vragen om medicatie (ab, pijnstilling maagbesshermers etc..) mij was duidelijk dat ze opgegeven was. en dat is zo ook een soort van gezegd.. maar dan mag je toch wel medicatie om het `prettig` t hebben??
daarbij, en niet geheel onbelangrijk: de arts heeft mij de 31e gezegd dat het niet werkte, ab slaat niet aan en net zoveel bacterien toen cytologie werd gedaan. en wat schetst mijn verbazing??!! vandaag blijkt uit kweek, verteld de chirurg, dat bacterien aantal verminderd is tov vorige keer.... huh???!!!
en ab doorgaan moet zeker dus enkele weken.... (terwijl de arts mij alleen voor mijn eigen gevoel ab mee wilde geven, voor 1 dag en ik wilde zowieso voor 2 dagen, di en wo.. )
snappen jullie het nog????
al met al goed allemaal natuurlijk, maar wát een bizarre wending wederom....
hij vindt Bonnie wel een wonderhond

en dat is ze zeker..
dus advies: gewoon doorgaan zo en goed naar haar kijken, zolang zij nog wil.. doen.. en positief blijven
fijn om zo bevestigd te worden!! zowieso een fijne man!!
goed, nu komt er weer iemand even hoi zeggen (druk ,met telefoon en visite en Bon vindt het prachtig hoor!)
duimpjes mogen nog hoor

en als de kaarsjes nog niet op zijn....

:-*Marlou