al tijdje niet meer gereageert hier geloof ik, maar ik lees bovenstaand nu net.keetje schreef: Updeetje,...
Bij Tannetje geweest...
Andere kruiden meegekregen, groene leem om te ontgiften en teatree shampoo.
De zweetvoetenlucht kan dus best wel een gist zijn, vandaar het wassen, eerst klein stukje proberen en anders 1 keer in de week lekker soppen.
We gaan nu voorzichtig bij de konijn een beetje paard proberen, dat heeft ze nog nooit gehad, bij mijn weten. Morgen eerste paard, staat nu te ontdooien in de koelkast.
Ik ben wel een beetje nerveus omdat we afgelopen maandag met de 6 weken AB gestopt zijn dus nu afwachten of daardoor de klachten weer verhevigen.
(Wat ik ook altijd zo leuk vind is dat als we bij Tannetje geweest zijn Luna helemaal relaxed is thuis,......)
is het wel handig nu al met een nieuwe diersoort te beginnen als je zo recentelijk met de AB gestopt zijn?
haha, leuk dat Luna ook zo rustig wordt van bezoek aan Tannetje. Reus heeft dat ook als we bij onze hol DA zijn geweest. Helemaal moe en zen. soms moet ik hem zelfs een stukje dragen, hangt ie helemaal tegen me aan te dommelen terwijl ik hem terug naar huis sjouw...