Tannetje bedankt.
Vandaag eerste dag haas,..... eng, eng, eng,.....
Je hoort over paard verschillende berichten, goede en slechte, maar aangezien we toch aan het proberen zijn, en een andere diersoort toe moeten gaan voegen, dus gewoon paard, ook omdat ik nog een kilo of 10 in de vriezer heb.

Ik heb ook nog paard/eend (Tinlo barf menu, daar zit dus eend in), eend, geit, ik geloof ook nog wat hert, Lam (maar dat gaan we dus niet voeren) en een kilo noodrol konijn.
Verder weet ik het even niet, moet eerst de hondendekens weer uit de vriezer plukken, kan nu nergens bij.

Ik zit nog met zo'n voorraad dat ik eerst even die diersoorten (weer) ga proberen voor ik iets nieuws ga bestellen. Er moet in ieder geval ook weer iets van vis bij komen in de toekomst.
Verder gaat het best wel prima, nog niets gemerkt van de 2 keer paard die ze nu, weliswaar in een kleine hoeveelheid, gekregen heeft. Ook lijkt ze geen last gehad te hebben van de shampoo maar gisterenavond rook ze weer aardig naar zweetvoeten, dus maandag maar weer wassen. Ze heeft wel 1 dag lekker geroken, is toch een goed iets. Positief denken!
Ze is nu anderhalve week van de AB af en ik merk nog geen achteruitgang?
En zo emmeren we lekker door, stap voor stap.