vanaalst schreef:
hier was ook alles onder de pekel, niet alleen de wegen maar mensen zelf gebruiken het ook...
zelfs vd week nog stonden we er bijna in!!
zag het gelukkig net op tijd...
maar met de dooi verdwijnt de pekel niet....dat blijft nog effe liggen op de stoepen en de straat..met regen spoelt het wel wat weg...maar waarheen? zijn we daar inmiddels toch door heen gelopen?
geen idee.....maar daar is het wel mee begonnen....pekel en onstoken flip
ik hou ontzettend vd winter maar hoop dat ze volgend jaar zand gaan gebruiken op de stoep
Hier is dat hetzelfde. Hope gaat dan echt de straat niet op, wij hebben natte dweilen liggen om onze schoenen schoon te maken en dweilen de vloer vaak.
Hope stapt op eigen terrein in de auto en gaat er op de parkeerplaats in het bos pas weer uit. Wandelen op straat doen we dan niet. Maar het klopt wel dat pekel slecht weg te krijgen is en je hebt het natuurlijk vrij snel ook in je eigen huis. Met je schoenen, de auto, de fiets...
Met Hope was ik uiteindelijk zo wanhopig dat ik hem volledig heb geschoren. Echt helemaal kaal. Gelukkig was het toen in de zomer en iedereen lachte me uit. Ze vonden hem er belachelijk uitzien, maar mocht het ooit terugkomen dan deed ik het meteen, dan schoor ik hem weer. Want ik kon het toen beter zien, er kon meer lucht bij en ik kon veel beter behandelen.
Maar ja, jou hond scheer je nog veel minder snel als een labrador in de zomer.
Shit zeg dit!