Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

WillyP
5-sterren
5-sterren

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

Bericht door WillyP »

Weer een dag verder, even bijlezen over Biscuit. Er lijkt dan toch al schot in te zitten met dat gat. Dat lijkt erop dat het lichaam het al aan het afstoten is, goed teken.

Sterkte aan de hele ploeg!
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

klinkt raar, maar fijn dat er dus al ergens een gat zit :-\ Maar nog niet in die grote tiet begrijp ik? Hopelijk dat die ook snel opengaat en de druk er af is, zodat de genezing kan beginnen :-* :-* :-*

we duimen weer heel hard voor Biscuit en L&L :duimen: :duimen: en natuurlijk vergeten we de hulptroepen niet :-* :-*
r.ps01
2-sterren
2-sterren

Bericht door r.ps01 »

Ook vanuit hier heel veel sterkte voor jullie, mams en pups.
Veel groetjes van Roos
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Denk aan jullie!
Sterkte allemaal  :-*
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Ook voor vandaag weer heel veel sterkte, moed en nieuwe energie !!!
Urs
5-sterren
5-sterren

Bericht door Urs »

In gedachten zijn we bij jullie! zelfs manlief vraagt hoe het ermee gaat.

Veel positieve kracht en energie voor jullie!
Annemarie Rijnveld
5-sterren
5-sterren

Bericht door Annemarie Rijnveld »

Duimen draaien immer!!
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

voor je meisje

voor jou voor leo
en de hulp troepen
Binno
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Binno »

ik kom regelmatig eens piepen tussendoor voor nieuws,
dat er hopelijk een stapje in de goeie richting is, en Biscuit zich weer iets beter voelt, wat minder pijn voor jullie lieve meisje :duimen: :duimen: :duimen:
positieve gedachten en energie blijven intussen volop jullie kant uitgaan :-*
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Zelfs mn zeeman vraagt via skype of er positieve berichten zijn over "het mooie hondje waarvan we de bevalling hebben zitten kijken".  :) Ik kom zo nu en dan even spieken, voor nu:

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
evds
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door evds »

Wat fijn dat er een abses is doorgebroken, dat lucht meestal ONTZETTEND op. Ik hoop dat Biscuit zich al weer wat beter voelt.
Sterkte!
Beppie1
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Beppie1 »

Ik lees het allemaal nu pas: WAT EEN VERSCHRIKKING!!!!

Sterkte voor iedereen die zich zo fantastisch inzet om L&L te helpen(of beter Bisq en haar kids)
Ik weet dat die hulp onbetaalbaar is, en iedereen zegt: Als het nodig is helpen we wel.... maar meestal is er niemand thuis....

L&L jullie alle kracht van de wereld!!! Wat een rollercoaster van emoties....  :-* :'(
yvette_van_alert
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door yvette_van_alert »

ook ik zie het nu pas. Wat een drama. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen. En wat fijn dat jullie er niet alleen voor staan.
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

ik kom net weer binnen thuis en heb de dag bij Biscuit doorgebracht , ik ga geen heel uitgebreid verslag geven maar kan jullie wel laten weten dat het de goede kant op lijkt te gaan , beide tieten zijn open nu en vandaag was het soms net de Etna de troep sproeit eruit . de grootste zwarte daar moet nog een heel stuk vanaf maar dat gaat niet zo snel natuurlijk dat heeft tijd nodig .
Biscuit was vanmiddag koortsvrij  :circle:en is veel helderder dan de afgelopen dagen .
En ze blijft maar lief he ? oh mensen als de reu die bij ons komt wonen ook maar voor de helft op zijn moeder lijkt dan ben ik een blij mens .
De pups doen het goed ze zijn allemaal gegroeid en de 1ste heeft de kilo grens gepasseerd , 1 van het stel loopt ook al met kromme o pootjes door de kist heel te klunen  ;D

waar het nu om gaat is de wonden afdekken als de pups drinken anders zie je pootjes en koppies erin verdwijnen , dus we zijn vooral bezig geweest met opruimen schoonmaken , hulproosters maken en puppen bij de wonden weg houden en o ja 500.000 foto's maken die komen nog wel als er tijd voor is om ze te plaatsen .

Plaats reactie