Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
Weer een dag verder, even bijlezen over Biscuit. Er lijkt dan toch al schot in te zitten met dat gat. Dat lijkt erop dat het lichaam het al aan het afstoten is, goed teken.
Sterkte aan de hele ploeg!
Sterkte aan de hele ploeg!
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
klinkt raar, maar fijn dat er dus al ergens een gat zit
Maar nog niet in die grote tiet begrijp ik? Hopelijk dat die ook snel opengaat en de druk er af is, zodat de genezing kan beginnen

we duimen weer heel hard voor Biscuit en L&L
en natuurlijk vergeten we de hulptroepen niet

we duimen weer heel hard voor Biscuit en L&L
Ook vanuit hier heel veel sterkte voor jullie, mams en pups.
Veel groetjes van Roos
Veel groetjes van Roos
Denk aan jullie!
Sterkte allemaal
Sterkte allemaal
Ook voor vandaag weer heel veel sterkte, moed en nieuwe energie !!!
In gedachten zijn we bij jullie! zelfs manlief vraagt hoe het ermee gaat.
Veel positieve kracht en energie voor jullie!
Veel positieve kracht en energie voor jullie!
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Duimen draaien immer!!
-
nikèdog2000
- 5-sterren

voor je meisje
voor jou voor leo
en de hulp troepen
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
ik kom regelmatig eens piepen tussendoor voor nieuws,
dat er hopelijk een stapje in de goeie richting is, en Biscuit zich weer iets beter voelt, wat minder pijn voor jullie lieve meisje

positieve gedachten en energie blijven intussen volop jullie kant uitgaan
dat er hopelijk een stapje in de goeie richting is, en Biscuit zich weer iets beter voelt, wat minder pijn voor jullie lieve meisje
positieve gedachten en energie blijven intussen volop jullie kant uitgaan
Zelfs mn zeeman vraagt via skype of er positieve berichten zijn over "het mooie hondje waarvan we de bevalling hebben zitten kijken".
Ik kom zo nu en dan even spieken, voor nu:

Wat fijn dat er een abses is doorgebroken, dat lucht meestal ONTZETTEND op. Ik hoop dat Biscuit zich al weer wat beter voelt.
Sterkte!
Sterkte!
Ik lees het allemaal nu pas: WAT EEN VERSCHRIKKING!!!!
Sterkte voor iedereen die zich zo fantastisch inzet om L&L te helpen(of beter Bisq en haar kids)
Ik weet dat die hulp onbetaalbaar is, en iedereen zegt: Als het nodig is helpen we wel.... maar meestal is er niemand thuis....
L&L jullie alle kracht van de wereld!!! Wat een rollercoaster van emoties....

Sterkte voor iedereen die zich zo fantastisch inzet om L&L te helpen(of beter Bisq en haar kids)
Ik weet dat die hulp onbetaalbaar is, en iedereen zegt: Als het nodig is helpen we wel.... maar meestal is er niemand thuis....
L&L jullie alle kracht van de wereld!!! Wat een rollercoaster van emoties....
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
ook ik zie het nu pas. Wat een drama. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen. En wat fijn dat jullie er niet alleen voor staan.
ik kom net weer binnen thuis en heb de dag bij Biscuit doorgebracht , ik ga geen heel uitgebreid verslag geven maar kan jullie wel laten weten dat het de goede kant op lijkt te gaan , beide tieten zijn open nu en vandaag was het soms net de Etna de troep sproeit eruit . de grootste zwarte daar moet nog een heel stuk vanaf maar dat gaat niet zo snel natuurlijk dat heeft tijd nodig .
Biscuit was vanmiddag koortsvrij :circle:en is veel helderder dan de afgelopen dagen .
En ze blijft maar lief he ? oh mensen als de reu die bij ons komt wonen ook maar voor de helft op zijn moeder lijkt dan ben ik een blij mens .
De pups doen het goed ze zijn allemaal gegroeid en de 1ste heeft de kilo grens gepasseerd , 1 van het stel loopt ook al met kromme o pootjes door de kist heel te klunen
waar het nu om gaat is de wonden afdekken als de pups drinken anders zie je pootjes en koppies erin verdwijnen , dus we zijn vooral bezig geweest met opruimen schoonmaken , hulproosters maken en puppen bij de wonden weg houden en o ja 500.000 foto's maken die komen nog wel als er tijd voor is om ze te plaatsen .
Biscuit was vanmiddag koortsvrij :circle:en is veel helderder dan de afgelopen dagen .
En ze blijft maar lief he ? oh mensen als de reu die bij ons komt wonen ook maar voor de helft op zijn moeder lijkt dan ben ik een blij mens .
De pups doen het goed ze zijn allemaal gegroeid en de 1ste heeft de kilo grens gepasseerd , 1 van het stel loopt ook al met kromme o pootjes door de kist heel te klunen
waar het nu om gaat is de wonden afdekken als de pups drinken anders zie je pootjes en koppies erin verdwijnen , dus we zijn vooral bezig geweest met opruimen schoonmaken , hulproosters maken en puppen bij de wonden weg houden en o ja 500.000 foto's maken die komen nog wel als er tijd voor is om ze te plaatsen .