Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

Bericht door Fido »

Wat ben ik ontzettend blij om te lezen dat er een voorspoedige vooruitgang in zit!

En dan die foto's??  :smitten: :smitten: :smitten:

En dat verslag van Dorothea, vooral die zin van dat broodje eten met je ene hand en met je andere hand.....  :biggrin2:
En Lizzy die koffie voert  ;D
Jolly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jolly »

Fido schreef: Wat ben ik ontzettend blij om te lezen dat er een voorspoedige vooruitgang in zit!

En dan die foto's?? :smitten: :smitten: :smitten:

En dat verslag van Dorothea, vooral die zin van dat broodje eten met je ene hand en met je andere hand..... :biggrin2:
En Lizzy die koffie voert ;D
das toch normaal, doe ik hier ook, we zijn vrouwen heet multitaken :P ;D

Maar zonder dollen, ik heb diep diep diep respect voor jullie allemaal. :-*
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Jolly schreef: das toch normaal, doe ik hier ook, we zijn vrouwen heet multitaken :P ;D
het ging hem meer om de combi pus in de ene hand en broodje smeerkaas in de andere hand........sorry Koek :biggrin2:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

*Dorothea* schreef: het ging hem meer om de combi pus in de ene hand en broodje smeerkaas in de andere hand........sorry Koek :biggrin2:
Als je echt stoer bent..volgende keer een kaassouffle :biggrin2:
Drijver
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Drijver »

Ik duik weer eens in dit topic en ik schrik me gelijk te barsten! Wat een ellende hebben jullie gehad zeg, ongelooflijk  :'(
Gelukkig gaat het voorzichtig beter.
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

:D wat een heerlijke foto´s en wat fijn om de ´opluchting´  te lezen en de blijdschap nu beter gaat met moeders :-*
Eranthe
4-sterren
4-sterren

Bericht door Eranthe »

Wat een heerlijke foto's :smitten:
Geweldig om te lezen dat Biscuit vooruitgang boekt. Knuffel voor je meisje.  :-*
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

Martine-Tom schreef: Als je echt stoer bent..volgende keer een kaassouffle :biggrin2:
een kaassouffle is ook zonder die combi stoer om te eten ;D
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

ziezo de koffie zit erin , ik spring op de fiets en ga weer een dagje kramen tot later  :)
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

*Dorothea* schreef: Biscuit is echt zo lief. Liever dan zij ken ik ze niet. Ik mag als volslagen vreemde gewoon aan haar infuus in haar poot rommelen. Ze laat me pijnlijke open wonden insmeren met zalf. Ik kan zonder problemen haar snuit de andere kant opduwen als ze aan de wonden likt. Geen grommetje laat ze horen en ze laat alles gelaten over zich heen komen. Wat een topper! Wat ben ik blij dat ik van deze geweldig lieve hond een pup mag hebben.
En ja ik heb vandaag wel stiekem genoten hoor van de pupjes :smitten: Maandag niet, maandag kon ik niet genieten van de pups toen Biscuit nog zo ziek was. Maar vandaag was het genieten. O en het heeft wel wat, met één hand een vieze wond dichthouden en met de andere een broodje naar binnen werken. Of Lizzy die mij een slokje koffie geeft. Ach ja ze kan inmiddels zo goed de puppen flessen dat ze haar hand niet meer omdraait voor koffie in tante Dorothea gieten.
Ik zie Lizzy al met die flesjes in de weer, 9kleine witte en 1grotere met koffie. ;D ;)
karin2
5-sterren
5-sterren

Bericht door karin2 »

Ik ben erg blij dat Biscuit zich al wat beter voelt  :-* :-* :-* gos ze is en blijft het allerbeste moedertje ondanks haar ellende en pijn  :smitten: :smitten: :smitten:

L & L en de rest van de hulptroepen :veel moed en energie toegestuurd voor alweer een nieuwe dag  :flowers: :flowers: :flowers: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
saskia37
5-sterren
5-sterren

Bericht door saskia37 »

*Dorothea* schreef: het ging hem meer om de combi pus in de ene hand en broodje smeerkaas in de andere hand........sorry Koek :biggrin2:
;D ;D
saskia37
5-sterren
5-sterren

Bericht door saskia37 »

henneke schreef: ziezo de koffie zit erin , ik spring op de fiets en ga weer een dagje kramen tot later :)
Succes!!
rosie
3-sterren
3-sterren

Bericht door rosie »

Goed om te lezen deze voorzichtig positieve berichten!! :)

Voor jullie allemaal een dikke knuffel en voor Biscuit 2! :-* :-*
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Heerlijk om te lezen dat het beter gaat!! :bigarmhug:

Plaats reactie