Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.
Ik duik weer eens in dit topic en ik schrik me gelijk te barsten! Wat een ellende hebben jullie gehad zeg, ongelooflijk
Gelukkig gaat het voorzichtig beter.
*Dorothea* schreef:
Biscuit is echt zo lief. Liever dan zij ken ik ze niet. Ik mag als volslagen vreemde gewoon aan haar infuus in haar poot rommelen. Ze laat me pijnlijke open wonden insmeren met zalf. Ik kan zonder problemen haar snuit de andere kant opduwen als ze aan de wonden likt. Geen grommetje laat ze horen en ze laat alles gelaten over zich heen komen. Wat een topper! Wat ben ik blij dat ik van deze geweldig lieve hond een pup mag hebben.
En ja ik heb vandaag wel stiekem genoten hoor van de pupjes Maandag niet, maandag kon ik niet genieten van de pups toen Biscuit nog zo ziek was. Maar vandaag was het genieten. O en het heeft wel wat, met één hand een vieze wond dichthouden en met de andere een broodje naar binnen werken. Of Lizzy die mij een slokje koffie geeft. Ach ja ze kan inmiddels zo goed de puppen flessen dat ze haar hand niet meer omdraait voor koffie in tante Dorothea gieten.
Ik zie Lizzy al met die flesjes in de weer, 9kleine witte en 1grotere met koffie.