Wat lief dat je dat vraagt Rian.
Het gaat niet zo goed met Hope. Hij is behoorlijk ziek.
Hij heeft diarree, is misselijk en heeft al een aantal keer ons gehele vakantiehuisje ondergespuugt. Hij is dan zo in zichzelf dat ik hem ook niet meer naar buiten krijg, dus mijn vakantie is wel een beetje in het water gevallen zo.
Hij doet het nog maar het beste als hij iedere twee uur iets te eten krijgt. Een handje vol, niet meer.
Groentes, spiervlees en vis gaan goed, zodra hij harder vleesbot krijgt spuugt hij alles uit en begint hij te hijgen.
Ik knip momenteel de ribben van mijn konijnkarkassen af. Dat houd hij binnen. De ruggenwervels niet.
Sardien houd hij ook binnen. Haaskarkas niet.
Gisteren heb ik geprobeerd om hem platgemepte karkassen te geven. Bij gebrek aan hamer of ander gereedschap heb ik het in een stevige plastic zak gedaan en ben ik er met de auto overheen gereden. Op die manier kan ik hem dus de ribben en zachtere delen voeren, maar de hardere rugstukken verdraagt hij niet.
Ik zit in een vakantiehuisje. Hope kan alleen tegen haas, konijn, paard en sardien.
Mijn voorraad ribben is bijna op. Nog voor 1 dag hooguit. We gaan pas maandag naar huis.
De voorraad sardientjes is ernstig geslonken. Ik had er best een aantal meegenomen (ruim voldoende vond ik zelf) voor extra tussendoortjes. Ze zijn bijna op. Ik heb alle supermarkten in de omgeving gebeld maar ze hebben ze nergens. Tannetje heeft alleen de haaskarkassen, die hij dus niet verdraagt.
Mijn vakantie bestaat op het moment vooral uit het schoonhouden van het huisje, het wassen van Hope zijn dekens en het zorgen dat hij op tijd buiten is als hij moet poepen. Ik had het me iets anders voorgesteld.
We hebben het op zich naar ons zin hoor, Hope is met wandelen best fit dus we zien nog best wel wat van de natuur. Maar ik heb toch wel even een paar keer heel diep moeten zuchten vanmorgen en ik vraag me af of we niet gewoon eerder naar huis gaan.